"Erkekler birlikte olmak istemediği kadınla arkadaş olmaz" diyen Freud haklı mı?

"Hiçbir erkek birlikte olmak istemeyeceği bir kızla yakın arkadaş olmak istemez" diyor Psikanalizin kurucusu Sigmund Freud. Bu söze katılıyor musunuz? Erkekler birlikte olmak istemediği kadınla arkadaş olmaz mı?
"Erkekler birlikte olmak istemediği kadınla arkadaş olmaz" diyen Freud haklı mı?
"Erkekler birlikte olmak istemediği kadınla arkadaş olmaz" diyen Freud haklı mı?
Cevapla