Ayrıldıktan 3 hafta sonra bir erkek niye tekrar yazar? Erkekler cevap?

Ayrılalı 3 hafta falan oldu ve ayrılmayı kendisi istedi bunu haketmememe rağmen.. Bende çok üstüne düşmemiştim kirildim bu duruma demistim sadece ayrılırken.. Bugün de yazdı. Paylastigim fotoya istinaden afiyet olsun diye. Niye yazıyorsun falan dediğimde küs kalmayalım bundan sonrasında falan dedi ben de ben sana arkadaş gözüyle bakamam bu konu hakkında ki goruslerimi biliyorsun dediğimde sen de biliyorsun normalde ben de kalamam ama senle durumumuzun daha farklı olduğunu düşünüyorum dedi. Ben de adam akıllı sevgili olamadık farkımız bu dediğimde olduk ve ben bu ilişkiyi iyi bir ilişki olarak hatırlıyorum dedi. Ben de ben sana arkadaş gözüyle bakamam üzüyorsun beni dedim ama daha cevap yok. Gerçekten çok canım sıkıldı kendi ayrıldı haftalar sonra yine kendi yazdı arkadaş kalmak istiyormuş. Bu ne ya dalga mı geçiyor benimle! Tam da yeni toplamıştım kendimi :(
Ayrıldıktan 3 hafta sonra bir erkek niye tekrar yazar? Erkekler cevap?
Cevapla