Konuşmayı kestikten 10 gün sonra erkek neden yazar?

Sevdiği için mi yoksa sevilmek istediği için mi?
Güncellemeler
1 yıl
Sorduğum sorunun cevabını bende biliyorum tabii ki sadece kendimi kandırmak istiyorum gerçekleri başkasının ağzından duymak üzdü.
Konuşmayı kestikten 10 gün sonra erkek neden yazar?
Cevapla