Bir erkek sürekli yazarken niye birden iletişimi keser?

Bir çocukla tanıştım. Bazı storylerimi beğenip bazılarını beğenmiyordu, sürekli yazıyor, konuşmak istiyordu, arada iltifat falan ediyordu. Sonra birden konuşmayı kesti, ben mesaj attım soğuk yaptı. Ben de sadece beğendim mesajını. Selfie attım instaya beğenirse hala umut var diye beğenmedi. Sizce neden olabilir, ne yapmalıyım? Tekrar story atayım mı? Ne bileyim gökyüzünü, kurabiye yaparken, kahve içerken veya arabadayken falan. Ya da tekrar mesaj mı atayım? Bir erkek neden böyle davranır? Ya da şimdi bekleyip ramazandan sonra bir yerlere mi davet etsem?

Mesaj at
Story at
Ramazandan sonra bir yerlere davet et
Hiçbir şey yapma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
mevzu kapandı galiba
Bir erkek sürekli yazarken niye birden iletişimi keser?
Cevapla