Bir erkek aylar sonra neden geri döner, gerçekten özlediği için mi yoksa yalnızlıktan mı yazar?

her şey güzeldi. Vebalini almak istemiyorum dedi ayrıldık. Şimdide özlüyorum yazıyor. Ne yapmalıyım

Bir erkek aylar sonra neden geri döner, gerçekten özlediği için mi yoksa yalnızlıktan mı yazar?
Cevapla