Şimdi boşanalım gerekirse bikaç sonra yeniden evleniriz diyen eşime ne desem bilemedim. Siz olsanız ne derdiniz?

Evet evliliğimizi kurtarmak adına uğraşırken şu sıra psikolojik bunalımda olan eşim bana "bu boşanma gerçekleşecek, gerekirse birkaç ay sonra yeniden evleniriz. ben artık bıktım bu evlilikten seninle bir bağım olsun istemiyorum, özlemiyorum bu şekilde." şeklinde konuşuyor. Çapkınlık mı yapacaksın diyorum.. hayır şu an sadece psikolojim kaldırmaz diyor.. yeminler bile etti başka kadınla alakalı olmadığına dair.. sizce ne yapılır bu adama?
Şimdi boşanalım gerekirse bikaç sonra yeniden evleniriz diyen eşime ne desem bilemedim. Siz olsanız ne derdiniz?
Cevapla