Cok sevdigim arkadaşım boşandı yaklaşık 2 yıl önce şimdi eski eşi ile yine konuşuyor tekrar denemek istiyorlar bence çok saçma sizce?
kız yurtdışına yaşıyor o adam türkiyede
bence yine kandırcak arkadasımı sizce?
Cok sevdigim arkadaşım boşandı yaklaşık 2 yıl önce şimdi eski eşi ile yine konuşuyor tekrar denemek istiyorlar bence çok saçma sizce?
kız yurtdışına yaşıyor o adam türkiyede
bence yine kandırcak arkadasımı sizce?
Ola biliyor böyle. Mutlu olan da var, pişman olan da. Bir şey söylemek zor o yüzden. İnşallah bu sefer mutlu, huzurlu sürdüre bilirler evliliklerini
Nekadar iyisin 🥰
Yeni ayrıldım eşimden. Hala görüşüyoruz ara, ara.
Ama tekrar onunla evlenmek istemem. Aslında kimseyle evlenmek istemem. Evlenecek olsam onu secmezdim.
Cevap
13Cevap
Ben arabanın patlayan lastiğini yama yaptırmak yerine gidip yenisini alıyorum...
Yeni başlangıçlar güzeldir.
Zekana hayran kaldım 🥰 ne güzel bir benzetme
Hayran kaldığın için teşekkür ederim velakin bu bi olumlama değil reelde yaptığım bir şey.
Hayatın her alanında Yeni başlangıçlar yapmalıyız özellikle biten bizi yoran savaştan çıkmış gibi hissettiren ilişkilere tekrar başlamak lüzumu gerektirmeyen hareketlerdır.
31 yaşında mısın?
Evet efendim yazılı olan yaştayım.
Maşallah çok çok olgunsun 😇
Bunun içinde teşekkür ederim bilmukabele efendim...
Velakin olgunluk yaşta değil, insanın kendisini geliştirmesine bağlı bir durum sonuç ilişkisidır...
Düşünün ki kitap okumayan beyin ile kitap okuyan beyin aynı değildir. Hayatın zahmetli dönemleri vardır ve bunu yönetmenin yolunu bulmak yine düşüncelere bağlı bir sebep sonuç ilişkisidır. 😊
bu bosananlar nafaka falan odemiyor mu. tekrar evlenip bosanmam oyle bir durum varsa. nafaka falan odemem.
Hayır kız hic bir şey istemedi nafaka yok
Kız aksine ona maddi yardım da bile bulundu yani
O kadın kimse yurtdışında iyi bir yerde yaşıyorsa ben evlenirim:)
😀
Hatanın tekrarını yaşıyor farklı bir insanlarla olgun ve kritere yakın biri ile olsa iyi olurdu uyarmalisin
Bir çin atasözü der ki: boşandığın ile tekrar evlenme. Bazen çok doğru konuşuyorlar.
Bir kere olmadıysa ikinci kere de olmaz hiç gerek yok
Temeli gitmis binayi dusun :))
Müthiş bir cevap
:)))
Ayrıldığım sevgilimle bile barışmam
Cok mantıklı
Muge anli yapti bunu yine bosandi
Ay 😣
Adam bunu kaçış fırsatı olarak düşünüyor olabilir.
Kesinlikle
Kız kardeşim sevgilisinden ayrıldı, 5 sene sonra bir araya geldiler ve şu an evliler. Şaşırmam yani
bence çok küçük bir ihtimal başta laylaylom olacak sonra eski defterler tekrar açılacak... bunu 1 değil 2 kez yapmış biri olarak söyleyebilirim :)
Evlenilmez
Bence de
Bunu yapmaktansa ölmeyi tercih ederim.
Ay allah korusun🤣✌🏻
hatalardan ders çıkarıldıysa neden olmasın
Exten next olmaz
Evlenilir
Evlenilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?