Bende geceleri yemek yediğim için hic sorun olmaz ve şu boşarım, bok yesin, diyenleri anlamıyorum karşında düşman yokki. Sevdiğin o bunun üşengeçliği mi olur ben bile üşenmiyorsam size ne oluyor 😄
Tebrik ediyorum gerçekten. Ne demiş atalar? Bekara karı boşamak kolay 😄 Bunlar evliliği oyuncak sanıyor herhalde. Boşarım filan popüler oldu. Kendilerini dizi oyuncusu sanıyorlar
Yok yemek falan. Aç kal derim. Tombik, eğer sen acıksan ve eşine bana yemek desen, yapmazsa ne yapardın acaba? :D Kadını yiyebilirsin diye tahmin ediyorum :P
Kalk yap , Allah ell ayak vermis biraz da olsa kulan derdim😂
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ciciim aylarinda ay bitanecik kocişim acıkmış mı evimin diregi erkeğim acıkmış mi ben şimdi ona yemek hazırlarım derdim cicim ayi gectikten sonra kalk kendin hazırla hatta beni unutma derdim😪
En İyi Cevaplar