Eşiniz sadece kendine yemek söylese tepkiniz ne olurdu?

Öğleden önce genelde uyanmış oluyorum bebeğimle ilgileniyorum. Eşim uyanınca da marketten bir şeyler alır hazırlarım yeriz diye düşünüyorum. O öğleden sonra uyanıyor acıkınca kendisine dışarıdan sipariş ediyor. Fakat diğer odaya gelip sen de aç mısın bir şey yer misin demeye üşeniyor ya da tenezzül etmiyor. Yanına gittiğimde kendime yemek söyledim diyor. Bu durum aşırı canımı sıkıyor birkaç defa olan bir şey de değil. Cidden artık sinirleniyorum

Güncellemeler
4 ay
Genel olarak bakınca iyi bir eş gibi ama detaylara baktığım zaman kendisine tahammülüm ve sevgim azalıyor. Tamam beni seviyor diyorum sonrasında bir olay oluyor ve seven ya da saygı duyan birisi bunu yapmaz diyorum.
Güncellemeler
4 ay
Ayrıca eşim bir narsistir. Mesela bu konuda bile beni suçlu görüyor. Sana bir hafta boyunca bir sürü şey aldım şimdi kendime yemek aldım diye saçmasalk tribe giriyorsun diyor. Sanada söylemek zorunda mıyım ya da aynı anda söylemek zorunda mıyım isteseydin sipariş ederdim diyor. Mesele sonradan sipariş etmesi değil ki yerinden kalkıp iki adım atıp kendime yemek söylüyorum ister misin diye sormak. Evde adam akıllı yemek hazırlayacağım pek bir malzeme de yok hem.
Eşiniz sadece kendine yemek söylese tepkiniz ne olurdu?
Cevapla