Eşiniz yemek yapamasa kızarmısınız?

erkege giden yol mideden geçer derler biraz yapabiliyorum ama böyle çogu yemegimde ya bir şeyleri eksik olmuş oluyor ya da fazla bide çok yemek yakıyorum unutkanım biraz mesela eve çok aç geldiniz ama eşinizin yemegi yaktıgını ögrendiniz kızarmısınız?
bide içli köfte gibi olan yemekleri ögrenmek istiyorum evlendigimde yapmak için ama büyyük ihtimal yine kötü yaparım :( siz ne düşünüyorsunuz?
Eşiniz yemek yapamasa kızarmısınız?
Cevapla