Çok çirkinim hiç sevenim yok. Nasıl yaşayacağım ben?

Insanın yaşaması için sevgiye ihtiyaç var. Sanki herkes benim olmemi istiyor da böyle yapıyor.

Biktim artik böyle yaşamaktan. Ben sabredip hem de seyretmekten. Bit yerde patlayacağım. Merak etmeyin size zararım dokunmaz. Yine olan bana olur.
Çok çirkinim hiç sevenim yok. Nasıl yaşayacağım ben?
Cevapla