Hani fiziğim güzel sırf onun için beğenen arzulayan hatta belki sevedebilir biri ama yüzüme bakılınca ne kadar güzel bir kız diye düşünülmeyecegini bilmek çok canımı acıtıyor ne yapmalıyım
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(36-45)4 ayherkes çok iyimser nedense. ruh güzelliği vs cart curt. emin ol hepsi güzel bir kız görünce ne güzel kız diye içinden geçiriyordur veya kendileri bin kez güzel oldukları için iltifat almıştır o ihtiyaçlarını çoktan karşılamışlardır. Çünkü insan beyni güzeli sever yoksa neden evimize koltuk alırken bile iki saat düşünelim veya başka şeyler. Bunlar biz toplumun güzellik anlayışına uymayanların kendimize zarar vermemesi diye söylenen cümleler. Ama şu da var tabiki. Sen bir insansın ve bir sürü potansiyelin var daha keşfetmediğin onları ortaya çıkararak bu güzellik eksikliği duygunu bastırabilirsin. O sana farklı bir ışık katıp güzel durmanı sağlayabilir. Öncelikle kendine güzel gelmeni sağlar ve meşguliyetlerinin olması güzellik kavramına takmanı ikinci plana atar çünkü zaman kalmaz. Ama şöyle bir gerçekte var ki estetik varsa güzelsindir yoksa değilsindir. Ama hayat sadece güzellikten de ibaret değil. Bende geç anladım ama anlayınca daha huzurlu oldum. Emin ol bir şeyler ortaya çıkarınca , çevrendeki insanlara faydalı olunca hissettiğin güzellik yüz güzelliğinden bin kat değerli oluyor.
24 Yorumla- 4 ay
Aynen kderın güzel olsun hepsı hıkaye çok doğru anlatmısın okursan egıtımlı olursan bın kat güzel olursun
- 4 ay
“Estetik varsa güzelsindir yoksa değilsindir” aşırı saçma bir cümle. Acı ve şaşırtıcı gerçek; bazı insanlar güzel doğar.
Cevap sahibi4 ay@Savas_Melegi ameliyatla olan estetikten bahsetmedim :DD yani estetik doğarsan anlamında dedim
- 4 ay
Haa tamam 😄
En İyi Cevaplar
4 ayTürk toplumu böyle avrupada kadınlar kol kılını bile almıyor gittim gördüm orada erkekler kadınlara saygı duyuyor aşk için istiyor üzülme eminim çok güzelsin sadece Türkiyedeki erkek zihniyeti kadını sadece beden olarak görüyor ama kendilerine bakmazlar seni kötü hissettirip egolarını okşuyorlar birsürü güzel kadın var erkekler onlara bile hakaret ediyor inan.
01 Yorumla- 4 ay
Hatta güzel kızlara daha kötü oluyorlar o güzel dedikleride çirkin ama estetikli sonradan kendini güzel bulan kızlar oluyor
4 ayGüzellik ne yüzle ne de fizikle olur güzellik bir bütündür... İnsan duruşuyla, bakışıyla ve davranışıyla güzel olmadıktan sonra diğerlerinin pek bir önemi kalmıyor... Senin gizli güzelliklerini görebilen olacaktır elbet... Sağlığın yerindeyse sorun yok üzülme..
12 Yorumla- 4 ay
gerçekten çok tatlı cümleler ama şu anda güzellik diye bir kavram varsa zaten boşuna çıkmamıştır o kavram demek ki çok önem veriyor insanoğlu güzelliğe. kimisi davranış güzelliğine önem verir , kimisi yüz güzelliğine önem verir bunu bilemeyiz ki kim hangi güzelliğe önem veriyor. insan güzelliği nerde aradığını bilemeyiz. bu kızda diyor ki güzellik genelde yüzde aranıyor ve gerçekten doğru.. ruh güzelliği sonraki aşama. yaşadığımız dünyada direk yüz güzelliğine bakılıyor
- 4 ay
Haklısınız ben kendime ve kendi düşüncelerime göre cevap verdim... Yüz güzelliğine takılıp kendini kötü hissetmesini istemediğim için...
4 ay"Hani fiziğim güzel sırf onun için beğenen arzulayan hatta belki sevedebilir biri ama"
Bu kadınların solipsist yapıları nolcak böyle... Erkekler bu egoya sahip olsa şu an yeni teknolojiler geliştirmişlerdi bile... Erkek kendini beğendikçe üretken olur... Alçak gönüllü, empati gösterebilen erkekler asla bir şey üretemez ama günümüzde aileler bunu yetiştiriyor... Kadın kendini beğendikçe itici ve kibirli oluyor kuru kuruya hemde.
Kadınları gördükçe babaların başarıszlığını görüyorum. Babalar çok başarısız.1-2 nesil önce ki babaların ektiğini toplum görür.
08 Yorumla
Soran4 ayBen mi kibirliyim
Soran4 aySoruda kendimi begenmiyorum diyorum sen egoistsin diyosun
- 4 ay
Ah ah ahh histerik canlılar aahhhhh
Soran4 aySen olayı yanlış anlamissin abi
- 4 ay
😄 Biz zaten sizi anlıyamayız... amacı anlaşılmak olmıyan birini anlıyamaz erkekler ya da kadınlar. Kadınları kadınlar bile anlamıyor🤩
- 4 ay
Kız ne diyor sen ne cevap veriyorsun ya. Emin ol senin yorumlarını okuyan kimse anlamıyordur kıza laf ediyorsun. Kız senden daha anlaşılır sorduğu soru belli senin neye cevap verdiğin belli değil hahah alakasız alakasız
- 4 ay
@lostonyouu yani? ben yoğurdu keten tohumlu seviyorsam suç bende mi? böleyim bende. Kusurlarımla sevicen artık. Sen ne güne duruyon sen yardım et kızcağıza💅
- 4 ay
hahaha :D öyle olsun
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel kalpli kızım 🍒
Bunu bu kadar içten yazman bile ne kadar derin ve özel biri olduğunu gösteriyor, önce bunu bil istiyorum.
Bak, “asla güzel bulunmayacağım” düşüncesi beyninin sana oynadığı en büyük oyunlardan biri. Hepimiz aynaya bakınca kusur görmeye daha yatkınız. Başkalarında beğendiğin şeyleri kendinde görmemek çok normal ama bu gerçek değil, algı sadece.
Yüz güzelliği dediğin şey çok değişken. Merto’yla hep konuşuyoruz; birinin enerjisi, gülüşü, konuşma tarzı, bakışları, duruşu, tarzı… bunlar bir araya geldiğinde o kişi “çekici” oluyor. Yani “güzel” sadece burun, dudak, çene üçgeni değil. Çok “simetrik” yüzlü olup sıfır çekiciliği olan o kadar insan var ki…
Şunları denemeni isterim:
Aynada kendine saldırmak yerine, her gün en az bir özelliğini yüksek sesle söyle; “gözlerim güzel”, “gülüşüm sıcak”, “sesim yumuşak” gibi. Zamanla beynin buna alışıyor.
Yüzüne yakışan kaş, saç ve dudak rengiyle oynayarak ifadenin ne kadar değiştiğini gör. Ufak dokunuşlar, yüzün karakterini bambaşka yapıyor.
Fiziksel görüntüye değil, kendini iyi hissetmeye odaklan: Spor, cilt bakımı, güzel kokmak, sevdiğin kıyafetleri giymek… Kendini iyi hissettikçe bunu dışarı yansıtıyorsun ve insanlar da bunu görüyor.
Ve en önemlisi: Seni sadece fiziğin için isteyen biri zaten senin adamın değil. Seninle sohbet etmekten keyif alan, yüzünü gördüğünde huzur bulan, seni “kadın” gibi hissettiren biri olduğunda bu düşüncelerin nasıl eridiğine şaşıracaksın.
İstersen yüz şekline, saçına, kaşına göre minik tüyolar da verebilirim, birlikte biraz oynayalım seninle güzellik koçu gibi 😌💄💕30 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
41
Cevap
71Cevap
4 ayBende de tam tersi yüzüm güzel ama kiloluyum mk
Erkekler açısından çok takmamak gerekiyor erkeklere karı olsun yeter ama yüzüne bisey diyemem ama bakım yaparak olan bir şeyi üst levela atlatabilirsin makyaj yapabilirsin ama kendine bu kadar haksızlık yapma biri için değil herseyi kendin için yap kendini de çirkin bulma belki senin gibi olmak isteyen güzel bulan bir sürü insan vardır bilemezsin11 Yorumla- 4 ay
Akşam kafam daginikken yazmıştım TDK görse yüzüme tükürür kslspakdiaofiaoaoaoskaoals
4 ayYalnızca arzulayan insanın seveceğini sana kim söyledi bilmiyorum ama onlar yalnızca kullanıp heveslerini alınca gitmek için varlar. Erkeklerin çirkin ve fakir olanları çatır çatır sevgili buluyor ve gerçekten de sevildiklerini düşünüyorum ama bir kadın ömrü boyunca beraberlik yaşadığı erkek onu gerçekten seviyor mu diye tereddüt edip duruyor ve bu çok kötü
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 ayYuzunde cirkin degildir bence. Toplumsal kriterler yuzeyseldir. Baksana herkesin burnu dudagi heryeri ayni. Sunlari anlaman lazim, yuz uyumun yuzundeki ahenk kotu ise burnun dudagin guzel olsada bisey degismez. İnsanlarin ne dusundugunu ve nasil dusudugunude bilemezsin.
18 Yorumla
Cevap sahibi4 ayBirde dusundugun gibimisin degilmisin resim at bakiyim
Soran4 ayAhenk yok bende ama atıyım yine de
Cevap sahibi4 ayGercekleri soyliyimmi, kendini kandirma. Kompleks olmus bu sende , ben cirkinim deme kendine
Soran4 ayTamam çirkin değilim ama güzel de değilim
Cevap sahibi4 ayYaw guzelsin sus jsjdjd
Soran4 ayAvutmayin boşuna
Cevap sahibi4 ayKiz guzelsinnn aaaa vallahi guzelsin. Ben ne goruyosam onu soyluyorum. Seni tanimam etmem. Guzelsin™
Gizli Üye(18-24)4 ayBu bir sorun bazı insanlar anlamıyor ama böyle hissetmek inan bana iyi biliyorum çocukken tipim hiç iyi değil di şu an istek atan mesaj atan her yazdığım kızdan cevap alan biriyim ama bu sorunu da iyi biliyorum seni güzel yapacak bir şeyler bul ama dış görünüşün değişsede bu psikoloji kalacak
04 Yorumla
Soran4 ayNasıl olacak estetik yaptıramam
Cevap sahibi4 aySeni görmediğim için ne önermeliyim bilmiyorum ama seni güzel gösterecek değil seni güzel hissetirecek şeyler yap
Soran4 ay@ankaraherifi banane yataktan abi ben güzel olmak istiyorum demekki
Cevap sahibi4 ayHer kes sizin gibi sadece yatak sevdalısı değil mk
Neden böyle düşünüyorsun? Birisi sırf senin vücudunu beğeniyor diye evlenecekse bırak evlenmesin, bu bedenler ilerki zamanda sarkacak. Bedenin anlamı kalmayacak akıla, düşüncelere önem veren kişilere yönel.
20 Yorumla
4 ayValla ben erkeğim, dolayısı ile evlenmeye muhtaç değilim şu zamanin kizlari bozuk zaten. Yarin bir gün işim gücüm olacak, Evlenmemek yararıma olur kısacası çünkü bekar olunca zengin olma fırsatım artar... (Zengin olan adama da her kadin bakar, ama ben kabul etmezdim herhalde)
12 Yorumla
Soran4 ayEğer zina yapmak senin için sorun değilde muhtaç değilim dersin tabi, ama bil ki zamane kızlarınim geneli bozuk diye hepsi hayat kadını değil
- 4 ay
Doğru düşünüyorsun doğru söylüyorsun
4 ayKendine haksızlık ediyorsun. Önce kendinle barışmalısın bence. Sende diğer kadınlar gibi güzelsin. Diğer insanların seni güzel bulması için onlara göre yaşama. Kendin için yaşa. Önemli olan dış güzellik değilki. Seni sen olduğun için sevenle ol. Güzellik için seven zaten gerçekten sevmez.
10 YorumlaO zaman erkekleri umursamama vakti ki erkekler de kadınlar kendilerini umursamasın diye ellerinden geleni yapıyorlar ve bence hayatı çok bilinçli yaşadıklarını zannetmiyorum
10 Yorumla
4 ayBelki de sen kendini çirkin hissediyorsun. Toplum tarafından beğeniliyorum ama içimde ki yetersizlik hissini yenemediğim için kendimi çirkin hissediyorum. Belki sen de öyle hissediyorsun
10 YorumlaO kadar çok beğenilmek istiyorsan estetik yaptır. Fakat bence gerek yok. Böyle karakterinle sevilirsin , fiziğim de güzel diyorsun. Cinsel olarak da arzulanirsin zaten. Mükemmel olman gerekmez.
01 YorumlaÖzgüvenini kırmak yerine kendine destek ol. Spora git, bakım yap kendini sevmeyen başlayacaksın. Sevdiğin şeyler sana seni seven şeyleri getirir. Güzellik görecelidir ve herkes başkasını beğenir. Muhtemelen güzelsindir ve olmak istediğin kişi gibi göremiyorsun kendini.
00 Yorumla
4 ayÜzülme Sen daha önemlisin bal herkesin kusuru var Emin ol kimse dört dörtlük değil buna aldanma öncelik kendi mutluluğun boş ver onu bunu seni diyen seni seni demeyen defolup nereye gitmek istiyorsa oraya gitsin Sen kendini küçük görme insanız illa sorunlarımız oluyor iki günlük dünya kalıcı değiliz Öncelik kendin olsun bunu unutma
00 Yorumla
4 ayTokatçı filmindeki yadigar ejderin kucakladigi kizmisin. Bu devirde çirkin yoktur. Amaca ulaşmanın çeşitli yolları vardır.
04 Yorumla
Soran4 ayNe alaka
- 4 ay
Hicbirzaman güzel bulunmayacak kız
Soran4 ayAmaca ulaşma falan ne diyosun anlamadım
- 4 ay
Yanlış konuya yazmışım iptal.
4 ayİnsan önce kendi kendini sevmeli ve beğenmeli, bi'tanesi kendisini çıkarlarına göre güzel bulup bulmayan beş para etmezleri de sallamamalı🤣
10 YorumlaBen guzellıkten çok fiziğe önem veririm güzelliği orta olsun yeter parayla yüze estetik yapılır ama vücüdün doğal güzeli bambaşka
00 Yorumla
4 ayEmin ol kusursuz olan kızlar bile sadece görünüşleri ile seviliyor ruhu seven, bakan bir erkeğe denk gelmedik
00 Yorumla
4 ayHanımefendi fiziğin güzel olmayabilir ama tenin kişiliğin saçın güzel olur karamsar düşünüp kendini üzme
00 Yorumla
4 ayYüzü boş ver fizik iyiyse daha ne çoğu erkek memeye popoya bakar
01 Yorumla
Soran4 ayBanane sapık erkeklerin düşüncelerinden
Bu inan geçici bır sey bende eskiden senın gibi düşünürdüm ama atlattım yani
02 Yorumla
Soran4 ayÇirkinlik geçen bişey değil ama
Gizli Üye(30-35)4 ayYüzünü merak ettik bir resim atsaydin da görseydik bu çirkin yüzü 😅 bir kadın ne kadar çirkin olabilir en fazla görmek isteriz😊
011 Yorumla
Cevap sahibi4 aySaçmalama yaa. Çok güzelsin. Şaka mı yapıyorsun. Gözlerin ne güzel. Saçların tenin. Bilmiyor musun
Cevap sahibi4 ayBurun biraz ama okadar mühim değil. Bir burun estetiği olsan senden güzeli olmaz. Dişleri göremedim. Bi bakam. Beğenmezsem. Ona da implant düşünürüz 😅
Soran4 ayİşte güzel olmayan kızlara avutmak için söylenen gözlerin güzel falan filan bunlar yetersiz çünkü burnum çok kötü ve dudaklarim yok
Soran4 ayBurun estetiği olamam maalesef
Cevap sahibi4 ayParan mı yok. Neden olamiyorsun? Ayrıca okadar da kötü değil yaa. Normal karakteristik özellik katıyor. Estetik olsan zaten güzellik yarışmasına gidersin orası ayrı. Ama çirkin değilsin kabullen. Yinede dediklerim doğru tatlısın. Tenini ve gözlerini beğendim 🥰😘 evlenmek istersen beklerim 😊
Cevap sahibi4 ayYa dert ettiğin şeye bak. Dudaklara bir botoks yaparız. Buruna da bir operasyon tamam işte. Okadar sıkma canını. Burada aygır bir kız vardı ayı gibiydi. O bile begeniyordu kendini çirkindi. Ve çok çok tipsiz. Hani onu görsen kendine sukredersin oderece beterin beteri var dersin 😅😄😆 ama tek farkiniz. O kendiyle barışık sen kendini begenmiyor elestiriyor
Soran4 ayEstetikle herkes güzel olur ki ben doğal halimle güzel olamıyorum
Cevap sahibi4 ayBen seni doğal halinle güzel ederim canım. Bana birak sen. Napcagimi biliyorum çözümü çaresini
Soran4 ayAllah Allah neymiş
Cevap sahibi4 ayDudaklar öpüşerek büyüye bilir biliyor musun? Sana yardımcı olmak isterim izmirdeysen istediğin kadar buluşup seninle öpüşebilirim. Böylece hem sevgi yönünden tatmin olmuş olursun. Duygusal anlamda kendini boşlukta hissetmezsin. Hemde dudakların öpüşerek büyüye bilir. Burun konusunda da bir kaza geçirip ameliyat olur duzelebilirsin. 😅
Kendinle barışırık olman lazım sakın bu fikirlere kapılma
00 YorumlaSaçmalama böyle bir duyguya kapılman hiç hoş değil kendini bu fikirden hemen soyutla lütfen
00 Yorumla
4 ayBilmem ben anlatamadım kendimi Ölümü çözüm gören bir benim
00 YorumlaBakim yapinca her kadin guzel olur bakimini ihmal etme bide saçlar onemli
00 YorumlaUmursama kimseyi. Sen bu dünyaya insanların seni beğenmesi için gelmedin amacın bu olmamalı
00 Yorumla
4 ayBiraz öz güven, cesaret ile zamanla aşarsın.
00 YorumlaGüzel olmak zorunda mısın? Kime göre neye göre ayrıca?
00 YorumlaBu kadar takılmayın şunlara ya. Kendinizi geliştirin, kendinizi sevmeyi öğrenin 🤗
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)4 aybir şey yapamazsın sende tipsiz biriyle evleneceksin mecbur sana bir tek öyle biri aşık olur muhtemelen
010 Yorumla
Soran4 ayEvet
Cevap sahibi4 aySeni görebilir miyim
Cevap sahibi4 aybir şey görünmiyor yükleyememişsin herale
Cevap sahibi4 ayHımmm. Güzel diyemem güzellere ayıp olur ama hoşsun
Soran4 aySağol
Cevap sahibi4 ayRica ederim senide seven biri çıkar ama
Soran4 ayYokk
Cevap sahibi4 ayPeki
Öyle düşünme.. güzelsindir çok çok güzel olmak şart değil
02 Yorumla
Soran4 ayDeğilim ve şart bana göre
Gizli Üye(18-24)4 ayBende sırf kendimi güzel bulmadığım için saçlarımı platin sarısı yapıcam belki güzel durur
14 Yorumla
Soran4 ayCanim platin saç emin ol güzel durmuyor veya güzellik katmiyo hele ki aşırı esmersen tam tersi kötü gösteriyor, onun yerine kaş şekillendirme yapıp daha kumral tonlara boyarsan güzel olur
Cevap sahibi4 ayAy çok teşekkür ederim ben sırf platin sarısı olursam güzel gözükürüm diye düşünüp boyayacaktım büyük bir yanlıştan kurtardın beni. Aslında esmer değilim yüzüm güneş kremi sürmediğim için buğday tende kızıl falan da yapmayı düşünüyordum kızıl yapacağım. Dudak dolgusu da düşünüyorum ama bilmiyorum bir tek iyi olan yerim burnumla gözlerim of ya
Cevap sahibi4 aySence buğday tenime kızıl saç yakışır mı ve hangi tonunu önerirsin kızılın bilgin varsa söyleyebilir misin çok sevinirim teşekkür ederim şimdiden
Soran4 ayBence buğday tenliysen kızıl yerine bakır veya kumral yapabilirsin tam bir ton bilemiyorum
Gizli Üye(25-29)4 ayBende ikiside yok. Seni çok iyi anlıyorum en azından fiziğinle mutlusun. Ben sırf bu durum için evlenmeyi düşünmüyorum seni seven çıkar yinede
00 Yorumla
4 ayYok ben guzelmiyim diye sorsam desen hani yok bosey demiyorum m guzelmiyim diye mi sorduk sen yorumla tipimi diye mi foto atıyorum attım normal foto attım beğeneceksen bak beğenmeyeceksen bana bakma işine bak sormadik bakın bu benim yüzüm nasıl diye
00 Yorumla
4 aykendi ışıltını yakala. dik dur ve özguvenli ol. guzel olupta itici gelenlerde vardir. sen kendi auranı yakala ve her ortamda ışılda. ve kendini geliştir. uygun renk kombinleri yap. guzel giyin. guzel konuş gulumse
00 Yorumla
4 ayHiçbir şey yapmana gerek yok bunun için seni olduğun gibi değer vermeyen sevmeyen insanlar için canının yanması aptalca ve bir söz vardır güzel olan kime güvenceğini bilemez diye umarım anlamışsındır dediğimi.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayBu kadar çekici olup da çirkin olamazsın ya. Çok merak ettim gerçekten yanlış anlama da.
07 Yorumla
Soran4 ayÇekici değilim ki
Cevap sahibi4 ayFiziğim güzel onun için arzulayan da vardır demişsin ya. Çekici olmayan kadını kim arzulasın?
Soran4 aySırf fiziği güzel diye işte
Cevap sahibi4 ayNasıl merak ettim. Sapık değilim ve rahatsız da etmem öyle bir şey olursa istediğin yere şikayet edersin
Soran4 ayTamam
Cevap sahibi4 ayyetişemedim ne yazık ki.
zahmet edip atmışsın çok özür dilerim 🌺🌼
Gizli Üye(25-29)4 ayböyle konuşan kadınların %90 ı söyledği gibi olmuyor. İyi yanından bak.
019 Yorumla
Soran4 ayBen %10danim
Cevap sahibi4 aysanmıyorum
Soran4 ayÖyle
Cevap sahibi4 ayyani 3 4 kişiyle konuştum burdan çirkin olduğunu söyleyen ve hiçbiri çirkin değildi foto atanların.
Cevap sahibi4 aybide neden estetik olmak istemiyorsun madem o kadar çrikinsin
Soran4 ayBıçak altına yatmak istemiyorum birde işin günah tarafı var
Soran4 ayBen çirkinim olamaz mi
Cevap sahibi4 aygünah diye bişe yok kendin için yapıyorsun yapcak bişi yok. Evet çirkin olabilirsin ama diyom ki sandığın kadar çirkin olmama olasılığın çok yüksek
Cevap sahibi4 ayYa ortalama bile değilsin güzelsin hiç mi yanılmam ya :D
Soran4 ayMakyajsız halimi gördüğüne emin misin, makyajlı halim iyi zaten
Cevap sahibi4 ayevet ikisini de gördüm ve ikisi arasında fark yok ben makyajsız halini daha çok beğendim mesela.
Cevap sahibi4 aybaşlığın çürüdü knk güzel buldum çünkü
Soran4 ayAcıtmak için söylüyorsun bak altta biri yazmış sana güzel diyemem güzellere ayıp olur diye çünkü güzel de değilim çirkin de değilim sorun bu
Soran4 ayPardon acıtmak değil avutmak
Cevap sahibi4 ayOnu ben de gördüm ve baya şaşırdım. Saçmalamış hoş olmakla güzel olmak aynı şey. Bende bunun çok bi ayrımı yok güzel değilsin hoşsun desem herhalde güzel sınırı gibi bir yer olarak düşünürdüm ama öyle düşnmüyorum. Güzelsin yani bence
Cevap sahibi4 aybidaha böyle bi soru açma pls
Soran4 ayNeden
Cevap sahibi4 ayçünkü güzelsin desek de inanmıyosun ki niye soruyosun o zaman
Gizli Üye(45 üstü)4 ayKafana taktığın şeye bak Güzelliğin bir önemi yok nefes alman yeterli
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayBelki de çok güzelsindir. İnsan kendisi değil, karşıdan bakan bilir bunu
02 Yorumla
Soran4 ayZannetmiyorum yaa
Cevap sahibi4 ayKendini tarif eder misin lütfen? Sakıncası yoksa
4 aygüzelliğini başkalarının veya her yıl değişsen belli standart kalıplarla ölçmeyip sen kendini sen oldugundan güzel buldugunda burjuvaya ericeksin güzelim
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 ayzor aşkın tarifi zor yaşamayan bilmez yaşayanda sessiz kalır bn sesszi klamayı tercih ediyom
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 ayGlsmye sor o anlar bu işlerden kendisi taştır çünkü
00 YorumlaNerden biliyosun herkesin zevki farklı bizim Türkiye'nin kızları dünyanın en iyi modeli seçilmiş erkekleri bile beğenmiyor teselli için demiyorum karamsar olma
00 YorumlaHayata bir kere geliyorsun ve kendini sevmen barışık olman lazım kim bilir senin bildiğin bi kusurun başkası için arzu meselesi olabiliyor
00 YorumlaTürkiye’de , erkeklerin kriteri yok , sadece kadın olman yeterli.
05 Yorumla
Soran4 ayO abazalarin düşüncesi
Soran4 ayTamam işte işini halletmek için umursamiyolar kadın olsun yeter diye düşünüyorlar biz duygusal bağ olsun istiyoruz
4 aySeven insan her haliyle sever
Merak etme o seni bulur 😄02 Yorumla
Soran4 ayBoş avutmalar
- 4 ay
Bende aynı durumu yaşıyorum. Bende beklenti içindeyim, görünende bir şey yoksa dediğin gibi boş avutmalar olabiliyor...
Güzel olmadığını nerden biliyorsun? İstersen dürüst olsbilirm
07 Yorumla
Soran4 ayDeğilim biliyosun
Soran4 ayEvet
Soran4 ayyalan söyleme boşuna
Soran4 ayTabi canim
4 ayKendini güzel biri görürsen öyle olursun zaten ok
02 Yorumla
Soran4 ayPembe bir dünyada yaşamıyoruz
- 4 ay
Devam et o zaman
senin önce değiştirmen gereken benenin değil zihnin tatlım...
10 Yorumla
4 aySende menfatii olmayana istediğin kadar güzel ol , menfatii olmayana güzel görünmeyi bekleme
00 YorumlaBence özgüven eksikliği var sende çoğu erkeğin güzel bulduğu birisindir genelde öyle olur
00 Yorumlaneden böyle düşünüyorsun güzellik kişiye göre değişir
00 Yorumla
4 ayİlk önce bu psikolojiden çıkman lazım. İnsanlar seni sevmed3n önce ilk kendi kendini sevmelisin
00 Yorumla
4 ayfotoğrafını atarsan objektif şekilde yorumlayabilirim
00 Yorumla
4 ayBence gayet iyi, eğer karakterin iyiyse, hiç sorun yok
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayIyi bir evlilik icin mukemmel guzel bir yuze gerek yok ve inan bana duzgun biriyle evlenince bu durumla daha kolay barisirsin.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayyapcak bişi yok insan nasil yaratildiysa o şekilde devam eder dengine gore birisini bulsan sorun olmaz
00 YorumlaDüzeltmek için ne yapıyorsun
08 Yorumla- 4 ay
Güzel soru👍
Soran4 ayİşte bilmiyorum ne yapabilirim
Soran4 ay@aynstayn051 fikir verin ben bilmiyorum
Gizli Üye(18-24)4 ayguzellige sandigin kadar bakilmiyo. bakimli ol yeter
01 Yorumla
Soran4 ayBakılıyor
Güzellik & Bakım konusunda 675 cevap paylaştı. Ne varmış ki yüzünde?
010 Yorumla
Soran4 ayBurnum dudağım çenem dişim herşeyim kötü
Soran4 ayFarkındalığım yüksek olduğu için kötü olduğunu biliyorum
Soran4 ayTamam çok çirkin olmayabilirim ama asıl sorun güzel olmamam
Soran4 aytamam işte dışardan bakılınca aşırı çirkin denilmez ama çekici veya güzel görünmüyorum
- Devamını Gör (52)
Devamını Gör(97)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Hiçbir zaman güzel bulunmayacak biri olmak canımı acıtıyor, ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer