Asla güzel olduğumu düşünmüyorum ve bu beni üzüyor ne yapmalıyım?

Asla güzel olduğumu düşünmüyor, kendimde çok fazla kusur buluyorum. Şükretmem gerekirken kendimi hep birileriyle kıyaslıyorum.
En yakın arkadaşım çok güzel onunla doğru düzgün fotoğrafımız yok. Çünkü kendimle barışık değilim. Bu durum beni üzüyor. Psikolojimi harap ediyor… Sizce ne yapabilirim kendimle barışık olmak için?
Asla güzel olduğumu düşünmüyorum ve bu beni üzüyor ne yapmalıyım?
Cevapla