Hiç bir zaman kendimi beğenmiyorum ve güzel bulmuyorum. Bunu nasıl aşarım?

Hep dış görünüş konusunda kendimi eksik ve kusurlu hissediyorum çünkü biliyorum ki bu zamanda her şey dış görünüş kusursuz olmamız bekleniyor bu çağa ayak uyduramıyorum bu güzellik algıları yokken estetikler bu kadar yaygın değilken hiç aklıma bile gelmezdi.

Güncellemeler
+1 yıl
Güzellik algılarından nefret ediyorum baskı yapıyor
Güncellemeler
+1 yıl
...
Hiç bir zaman kendimi beğenmiyorum ve güzel bulmuyorum. Bunu nasıl aşarım?
Cevapla