Güzel olmadığım için her şey iğrenç geliyor hiç mutlu olamıyorum?

Asla mutlu olamıyorum mutlu olsam da içimde bi keder oluyor bu durum hep aklımda daha önce biriyle sanaldan görüşmüştüm fotomu attım beni gördükten sonra kıvırdı bahane uydurmaya başladı nefret ediyorum bu hayattan beğenilecek biri olsam beğenirdi ben neden böyle yaratılmışım ki keşke bana da bir miktar etkileyicilik verilseydi çok koyuyor her şey, tamam sağlıklıyım elim ayağım sağlam ama beni alan da eli ayağı tutuyor diye almayacak sonuçta. Ne yapmalıyım sizce

Güzel olmadığım için her şey iğrenç geliyor hiç mutlu olamıyorum?
Cevapla