AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
72Cevap
Hayatı aksina birak. Strest seni hasta eder
Etti zaten
Sana değer vereni net olanı görmeye çalışırsan daha mutlu olursun. Anlamadan tanımadan bilmeden önce görüp beğenerek attığın adım canını yakar.
Cirkin kızın bile bin tane alıcısı vardır
Onlar abaza
Erkek olsan durum daha kötü
Abazayla evlenmek en kötüsü emin ol
Kendine haksızlık etme
Etmiyorum
Haksızlık ettiğini düşünüyorum. Çirkin olan çok az kız var gerçekten. Ben 50 kızdan birini gerçekten çirkin buluyorumdur muhtemelen. Onlar da hem davranışı hem de tipi çirkin olan kızlar. Ha insanlar tarafından güzel bulunup davranışları çirkin olan kızların çirkinlikleri ayrı bir boyut. O kezbanlarla ilgili konuşmuyorum bile. Bence yüz ve cilt bakımı yapsan beğenilirsin. Ama davranışların düzgünse bile seni beğenen çok olur.
Davranışlarım gayet yerinde ama makyajlı halimle anca ortalama görünüyorum yani makyajsız halim sıkıntı
Ortalama diye kıyas yapman büyük hata. Bunun ortalaması falan yok. Bana kalırsa Sevgilim Adriana Limadan daha güzel ama kime sorsak cevap malum ezbere cevap. Sevgilim de kendisinin Adriana Limadan daha güzel olduğunu düşünüyor. Seni de çok güzel bulan yüzündeki güzellik detaylarını fark eden erkekler bulabilir.
https://ibb.co/tFxYtpS
https://ibb.co/HDmyWH9R
Çirkin falan değilsin Allah aşkına birde kaşım gözüm burnum falan bi ton şey saymıştın çirkinim diye. Ben de acaba doğuştan bir kusur mu var diye düşündüm. Asla çirkin değilsin. Dudakların küçük olabilir ama rengi gayet güzel. Gözlerinin üstü seni yorgun gösterebiliyor ama kendine buz gibi suyla sabah yüz bakımı yaparsan güzel beslenirsen yeteri kadar açılır. Bence burnunda sorun yok Sevgilimin burnu da sona doğru biraz şişkin çok tatlı durabiliyor. Zayıf olmana rağmen gıdın çıkabiliyor mu onu çözemedim ama önemli değil bazı kızlarda o da tatlı duruyor ben erkeğim zayıflasam da gıdım gitmiyor Sevgilim beğeniyor. Gözlerin göz şeklin gayet güzel. Kirpiklerin makyajda daha belirgin durmuş makyajsızı bilmiyorum ama gayet güzel. Fotoğraflara tekrar baktım gıdın yokmuş aslında yanlış görmüşüm. Kaşlarına bakım yapsan, saç modelini değiştirsen (mesela alnın uzun, kahkül iyi gider) daha güzel olabilir ama böyle de gayet güzelsin. Yüzün cildin de gayet iyi duruyor. Kesinlikle kendine haksızlık ediyorsun. Öncelikle kendine haksızlık etmeyi bırakman, sonra gülümsemen, en son da saydığım kahkül kaş bakımı gibi şeyleri yapman yeterli.
Sana öyle geliyordur, güzellik göreceli bir şey
Hayır gerçekten çirkinim
Gerçekten çok merak ettim ne kadar olabilir yani
bir şey yapamayacağın icin kendinle barısmayı dene
Olmuyor işte
bana da cok güzelsin demiyorlar tatlısın diyorlar mutlu oluyorum tatlı olmak da güzel herkes cok güzel mi yahu
evet cok tatlisin bebegim.. gozlerinin guzelligi yeter
Güzellik dediğin şey de kalıcı değil ki.
Abarttığını düşünüyorum
Kendini güzel bulmuyor musun?
Ozaman kalbinin güzelliğine bakan bulacaksin
Ben de öyle hissediyorum aynı benimde fiziğimi beğenir herkes ama tip yok
Vicdanın güzel olsun yüz güzelliği bâki değil
Kaç yaşındasın kanka?
20
Kanka bu yaş için " hiçbir zaman " ifadesi erken.. Kötü bir şey yaşadın da bunun etkisinde kaldın gibime geliyor?
Hayır farkındalığım yüksek çirkin olduğumu görüyorum
Olabilir de kimse durup dururken " hiçbir zaman " kanısına varmaz.. Ben ondan bahsediyorum, başka yorumlarini okudum da belirli bir yerindeki kusurundan dolayı böyle düşünmeye başlamışsın.
Estetik yaptır gel taktik veriyim güzelleşirsin
Estetik yaptıramam
Öyle komple değil kiloluysan kilo ver
Fiziğin güzel değilse Spor yap fiziğin güzel olursa beğenirler seni
Lazere git sivilcen varsa eczaneden ilaç al işe yaramazsa başka yerlere başvur karar senin sonuçta ne istersen onu yap
Onlarda sorun yok sorun burnum çenem ve dudağım
Para biriktirip iyi bir yerde yaptır
Burun belirleyici oluyor çene ve dudağını görsem yorumlardım
çoğu ünlünün eski ve yeni halini gördüm şaşırdım
Foto olsa yorum yapardım
İyi de bunu nereden çıkarıyorsun?
Yüzüme bakınca
Guzellik algısı görecelidir. Kendimi bende begenmem ama beni beğenenler cok
Olabilir beni beğenen yok
Sana oyle geliyordur, ya da evde durup beni beğenen yok demen de saçma olur
Üniversite okuyorum zaten evde durmuyorum
Ayrıca herkes beğeneceğine bir kişi beğensin yeter
Herkes beğensin demiyorum zaten bende sıfır
Sende bu ozguvensizlik olduktan sonra beğenene de kızarsın, kesin baska niyetin var ondsn beğendin beni dersin
Evet ve genelde cidden niyeti başka çıkıyor çok doğru
Sen inanmaya adamışsın kendini ne denilebilir ki?:)
Kanıtladı bile şu an çoğu kisi
Bende yorumumu yapabilir miyim
Olur
Nasıl yapalım?
Çık işte
Tamamdır bekliyorum
Neyin çirkin? Bakımsız mısın?
Hayır yüz özelliklerim kötü
Neymiş kötü olan?
Femcel olur gibi
Aynen kanka ondan
Kızma zaten ben de incelim ashsgdhdg
Kendine bunu yapma.
Niye
Nereden nereye hesabına düştün
Anlamadım
Yüzünde tam olarak beğenmediğin nedir
Geniş uzun ucu düşük burun, ince dudak ve geride çene
Kime göre sana göre mi cidden bariz fark mı var
Yüz masajı yapabilirsin yaşın çok genç günde 15 dakika sabah akşam 1 ayda farkı hissedersin burnunu da bantla ya da yaptır çenen için tel tedavisi gör dudaklarına dolguya gerek yok dolgunlaştırıcı gloss kullan
abla fizik face den daha önemlidir NOKTAAA
Bana göre öyle değil
biz yuze degil durusa bakariz kalcaya bakariz
Bravo
;) etkileselim
Dalga geçiyorum amcacim
amca deme lazim olur
Evett
Ne evet
Güzelsin
Öyle düşünmeyin
Ne alaka sende sacmalama
estetik.
Haksızlık etmeyin kendinize
Bakım yap kendine
Güzellik görecelidir
Kendini sev
Öylesindir
Karamsar olmayınız
Güzel olmadığını kim söylüyor?
Allah hiçbir şeyi çirkin yaratmamıştır.
Seni merak ettim
Kendini sevmeyi dene
Estetik ol
Tanımak isterim iç güzelliğin onemlk
Niye çok mü kötü suratın
Evet
Yorumlayalım seni resim yok mu
Var
Atsana bakım nasılsın
Buraya atmam
Nerden olur
Hesabın yok
https://ibb.co/4ZL5c2Dk
https://ibb.co/hJRWB27S
Gayet iyisin işte
Saç modelini ya da rengini daha sana uygun bir model yaman lazım
Makyajsız olani gördün mü
Rengim doğal zaten sorun o değil burnum ve dudaklarımda
Ordak saç rengin ve kilon farklı ama
Hayır aynı ışık ve filtreden dolayı öyle çıkmış yıllardır 48 kiloyum
Boyun kaç
158
Benim de tam tersi fizik 0 çok üzücü
Fiziğin nasıl ki
Normal
Görebilir miyim
Bi bak
Fiziğimi paylasmam
Yaş kaç? Bence degilsindir
Ağla
Yüzünde ne var
Burnum büyük ve geniş, dudaklarım ince bir de çenem geride
Foto olarak paylaşssan daha iyi olacak gibi
https://ibb.co/bjvzfLYy
https://ibb.co/23tZ6K6n
Sayfalar yok diyor
Tekrar paylaşır mısın
Burdamısın
Bence güzelsindir
Değilim ki
evet bende öyle
Yapcak bişeyyok
S.. ktr et
Yaşamın gerçeği bu
Estetik yaptir
Estetik yap
At bakalim bide once