Yuzume bakılmayacak kadar çirkinim, nasıl hayatımı normale ceviririm?

insanlarin suratına bakamıyorum ben, hele kadınlara hiç bakamıyorum. Kendimi çok aşağılık hisseduyorum. Hayat eziyet gibi. Çok acı cekuyorum. Bunu nasıl takmayacagim bilmiyorum, çünkü biriyle tanıştığımda aklıma ilk gelen şey cirkinligim hakkında ne düşündüğü.

Yuzume bakılmayacak kadar çirkinim, nasıl hayatımı normale ceviririm?
Cevapla