Örnek vermek gerekirse ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz var İstanbul’da babamda Mercedes var bana verse al anahtarı kullan dese kullanamam öz güvenim yok çirkinim boyum kısa 1.70 öz güvenim yok normal mi? 23 yaşındayım
Güncellemeler
+1 yıl
Sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum istediğim her kıyafeti alabilirim ama yakışmaz diye almıyorum
Çirkin olduğum için kendime hiçbir şeyi yakıştıramıyorum normal mi?
Bak önemli olan senin fikrin ben sana yakışıklısın desem bile sen kendini beğenmediğin sürece buna beynini inandıramassın kötü değilsin iyi de değilsin elin yüzün düzgün normalsin.
Demişsin altda yazanlara ışıkdan iyi çıktı diye ee tabi ki yani ışık verdiğin poz üstündeki kıayfet bunlar zaten güzel gösteriyor kimse her haliyle güzel değil ki bakımlı sadece kendine ne kadar bakarsan o kadar güzelleşirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sıkıntılı bir ruh hali spora başla vucüd geliştirme falan özgüvenini artırır ama önce bir psikoloğa git senin yerinde olsam öyle yapardım.
Tipim nasıl sence?
Bak önemli olan senin fikrin ben sana yakışıklısın desem bile sen kendini beğenmediğin sürece buna beynini inandıramassın kötü değilsin iyi de değilsin elin yüzün düzgün normalsin.
Boyumda kısa 1.70
Demişsin altda yazanlara ışıkdan iyi çıktı diye ee tabi ki yani ışık verdiğin poz üstündeki kıayfet bunlar zaten güzel gösteriyor kimse her haliyle güzel değil ki bakımlı sadece kendine ne kadar bakarsan o kadar güzelleşirsin.
Anladım
170 normal erkek ortalaması zaten herkes çok mu uzun ben 1.55 im ben napim? Kalın tabanlı spor ayakkabılar var onlardan giy 1.74 falan yapar seni
Bende boy varda noluyo 1.96 yim 16 yaşındayım ve bi artisini görmedim boyu kısa olanlar benden daha başarılı
Arkadaşım kime neye göre?
Allah herkesi güzel yaratır
Sadece sende öz güven eksikliği var
Üzülme sakın
Fotoğrafta ki sensen eğer çirkin bir adam değilsin biraz değişiklikle kendine güvenin yerine gelebilir bence
Işıktan iyi çıkmış yüzüm
Sen kendini aşağılamaktan hoşlanıyorsun
Sen benim yerimde olsaydın ne yapardın?
Dalga geçmiyorum bıyıklarını o kadar uzatma kes saçlarını değiştir
Sakalım var belli oluyor mu?
Seyrek olduğu için dedim
İtici uyuz bir yüzüm var mı karşı tarafa antipatik gelen bir tip
Yüzünde bir sıkıntı yok kardeşim kafa yapını değiştir destek al sosyalleşmeye çalış inana yararı olur
Teşekkür ederim yardımcı olduğun için
Özgüven sorununu bir şekilde aşman gerek sosyalleş insanların olduğu kalabalık yerlerde takılmalısın
Çirkin değilsin aga gayet normal yerinde tipin var
Işıktan iyi çıkmış yüzüm
Senin nasıl derdin oluyor anlamıyorum
Gayet normal