Çirkin olduğum için hiçbir şey yapasım gelmiyor ne yapmalıyım?

Ortaokuldan beri böyle hissediyorum yani hissettirdiler çirkinim çok yorgunum neden çalışayım ki öğretmenler bile güzellerin üstüne titriyor lisede üniversitede hep aynısı oldu öğretmenler ve öğrenciler tarafından zorbalığa uğrayan dışlanan o küçük çirkin kız şimdi babam şey diyor evde başımıza kaldın evlenmen lazım bilmiyorlar ki çok yorgunum hiçbir şey yapmak istemiyorum…
Çirkin olduğum için hiçbir şey yapasım gelmiyor ne yapmalıyım?
Cevapla