Arkadaşlığın bir üstü sevgililiğin bir altı durumunu yaşadınız mı?

Arada bir şey vardır da yoktur, yoktur da vardır. Ölene kadar öyle sürdürülebilse çok iyi olur aslında. Sevgili olsan bitebilir, sadece arkadaş kalsan kesmez. En iyisi istersen hiç başlamasın ama bitmesin de. Bu durumu yaşadınız mı? Yaşadıysanız tecrübelerinizi bu başlıkta paylaşın sevgili #kizlarsoruyor kullanıcıları. :) #bansheesundu
Arkadaşlığın bir üstü sevgililiğin bir altı durumunu yaşadınız mı?
Arkadaşlığın bir üstü sevgililiğin bir altı durumunu yaşadınız mı?
Cevapla