AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
89Cevap
Yaşadım, bekaretini vermeye çalıştı. Ben de kabul etmedim ve bitti.
Birçok ilişkimi bu şekilde yaşadim en güzel dönemi ilişkinin..
erkeğin mallığı sonucu oluşan bişey direkt yüremek lazım beğendiyse lafı dolandırmaz
Hayır yaşamadım. Birisiyle ya arkadaş olurum ya sevgili olurum o kadar kız ayool
Sonu evliliğe giden durumdur
Genelde bitiyor aslında :)
Benim şahit olduklarım sonradan ciddileşmeleri. Bişe soracam bı aydır sevgilimle ayrıyız. Ve hala herşeyi her anıyı ona anlatacak mıs gıbı hıssdıyorum. Komik bı sacma yazı bıle görünce ekran alıyorum atacağımı düşünüp neden böyleyim?
Bittiğine hala inanmıyorsun da ondan
Hani şu 'biz şimdi neyiz' durumu di mi ☆
Aynen öyle :)
evet ve benim olmadı hiçbir zaman or... oldu. Kahretsin
O nasıl birşey öyle iki arada bir derede 🤔
Bence güzel anlatmışım ötesi yok :)
Anlatımının adını koydum bende iki arada bir derede bunun adı 😊 güzel anlatımına isim annesi oldum bu durumda 😉
:)) tamam öyle olsun hadi
2 yıl böyle devam etti bir şeyler yaşanınca da bitti.. çok zor bir durum..
Yasadim cok guzeldi taa kii baskasini bulana kadar 😏
Evet sağolsun yaşattı biri
Sonunda n oldu?
Yarıda kalmış bir yazı kaldı elimde
Olsun güzeldi boş ver :)
Evet, yazıyı çerçeveletip kafamın en güzel yerine astım.
:)) ahah güzel
Büyük şairlerin tümünün en az bir tane böyle aşkı vardır, belki de ön hazırlıktır benimkisi.
Şair mi olmak istiyorsun
Öyle denemez pek, sadece şairleri çok seviyorum.
Güzel
Evet, şiir sevebilecek kaç kişi kaldı ki
Evet yasadim cok guzeldi o donem
O dönem bitti mi şimdi?
Anlatimmi? Ahahha
Hayır sakin ol :))))
Uzdun 😔
Aaaa anlattım mı anladım ben afedersin lütfen anlat merak ediyorum:)
Hahaha yok sorun degil. Simdiii konusuyorduk ve cok iyi anlasiyorduk ama birgun bir baska kiz ile konustugunu dedi bana bende ona sormustum eger ciddi ise bizim konusmamiz dogru degildir ona karsi. Bu sekilde ayrilmamiz gerekti guzel bir sekilde vedalastik ama bir kac ay sonra. O konusugu kiz bana ulasti ve dedi. O seni seviyor keske onu kaybetmeseydim demis. Onu cok sevdim falan demis. O kizda bunu bana anlatti ama o hic geri donmedi 😔
Sevseydi o kızın yanında olmak yerine senin yanında olurdu. O yüzden bırak o üzülsün. Kıza da helal olsun aşka değer vermiş ve sana söylemiş. Güzel beğendim :)
Aynen haklisin zaten artik onume bakiyorum. Ama sahane bir erkekti okadar iyi anlasiyorduk. Ama iste herkezden heran herseyi bekliyebilirsin. Dinledigin icin tesekkur ediyorum icim rahatladi :)
Rica ederim :) güzellikler seninle olsun
Hersey gonlunce olsun 😊
eee sonra noldu 😊
Hicbirsey olmadi. O hayatina devam ediyor bende kendi hayatima devam ediyom @askindoktoru
dinlemek isterim hikayeni mesajim acik yazabilirsin musait oldugumda cevaplarim
@AŞKINDOKTORU böyle geri vites görmedim ben karşim 😂😂
Haahha yok tesekkurler iyi niyetiniz icin @askindoktoru
Günaydin kizlar insanlari dinlemeyi severim farkli hayatlar hikayeler ilgimi cekiyo
Biter o arkadaş kalman daha mantıklı
Noktalamazsanız ikisini de olamıyorsunuz bir süre
Yok o nasil bisey ki..
Yaşamayan bizden değildir
uydurmayın böyle şeyler bir varmış bir yokmuş
birşey ya vardır ya da yoktur
Nedense çok başıma geliyor ve sonu gelmiyor.
Evet yasadim. Sonra sevgililige dönúştu
Sevgililiğe nasıl döndü? Buradan veya özelden anlatır mısınız.
Kankaaaa olmaz olur mu 😔😔😔😔😡😡
Yaşadım yazın devam yine
Evet :/ saçma bir şwy
Alkol varya o alkol :))
O nasıl bir boslukta bir alan mış :)
Yasadim berbatti... hep bir umut oluyor ama
Yaşamadım ya sevgili olduk ya da hiç bişey
Evett... aliskanlik sahiplenme adı
Evet bu çok hoş bir şey, güzel bir duygu
hayır..
netliği severim..
Yaşamadım kızlarla pek aram yok
flört diyorsun yani :D
Biraz değişik bir durum evet
Sen baya fuckbody konusuna girmişsin yaa 😂😂
Evet zaten hep öyleydi.
Çok fena bir durumdur. Allah düşmanıma vermesin :D
Hayal ürünü bir durum.
Hiç tanıdığın kız var mı diye sormuyosun
fuckbuddylik diyosun
Hayır. Cinsellik üzerine kurulu olması gerekmiyor illa ki.
biz yakarsak söndüremezler, geri dödüremezler. bizi heyecanlandıramıyorsa bir şeyler artık öldüremezler üstad
O da nasıl şeymiş öyle.
Hayır.
Evet yaşadım hoş değil..
saçmala aşkım kardeşimsin sen benim
E yani hetkrs yaşıyor
Hayır, Allah yaşatmasın
Flört gibi yani.. oldu.
altı üstü yok bu işin
Bir ara evet, bazen daha hoş bazen sinir bozucu
@honeyyyyy
Sen ne diyorsun bu konuya
Susma hakkımı kullanarak yorumsuz bırakıyorum 😄
Senin oyle bir hakkin mi vardi 😁😁
Herkesin var 😊
Sen herkes misin cok ayip etttin simdi bak ya 😊😊
Kim olduğum kişiden kişiye değişir 😊
Kimle konusup kimin sordugu ortada 😊
Soruya yorum yapan sensin bunun cevabını da kendi içinde kendin verirsin 😊
Kendimle hallederiz biz o isi 😁
Aynen etiketleyip sormakla olmuyor 😊
Napmakla oluyir?
Kendine cevap verebilmekle oluyor
Denerim
Hayır konuşmam öyle bir durumda
arkadaşken sevgili olanlar bence kendi ailesi ve akrabasina bile sulanir?
Burada bahsedilen şey o değil. Tut ki ondan bahsediyorum analizin çok ama çok aptalca.
hayir gayet yerinde siz yozlaşmissiniz
Tamam
bir insanin arkadasina cinsel durtuleri uyaniyosa ailesinide uyanir
Evet🤦🏻♀️
Sonuç ne oldu?
Kesinleşmesi için zamana ihtiyacı var tanımaya, anlaşmaya bu tarz durumların.. ona göre yoluna devam ediyosun
Ama sen o zaman daha bu raddeye gelmemişsin. Bahsettiğim şey senin dediğinin sakız gibi uzamış hali.
Haa anladım pardon 😊 karşılaşmadım ama karşılaşsaydım netleşemeyen şeylerden ötürü alakayı keserdim diye düşünüyorum, önüme bakarım..
İşte öyle bir şey ki bitirmek de istemediğin oluyor :) sen doğrusunu yapardın öyleyse
Yapardım bu konularda mantıksal hareket ediyorum genelde 😕 üzülmemek adına bitirirdim..
Olmuyor öyle arası
Evet
durumu bırak
Yaşıyorum
Yalann
Hayır
Yasamadm cok sacms
Yaşadım kız bana yazar mısın birşey soracağım
Evet, yaşadım.