
Tabii ki paylaşırım. Mutluluğumu paylaşmak benim de hakkım.
Hayır, paylaşmam. Herkes iyi gözle bakmıyor nazar değebilir.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

paylaşmam, sebebi de nazar felan değil öyle şeyler sevmiyorum sevgili olup vıcık vıcık fotolar koyup sonrasında ayrılınca silmek felan ergence. instagram şahsi bir hesaptır. oldu olacak ortak bir hesap açalım ordan koyalım? ha ilerde evlenırım koyarım orası ayrı tabi.
Paylaşmam, milletin benim ilişkimle ilgilenmesini istemem. Paylaşanların da paylaşımlarını gizliyorum, gece gündüz cıvık cıvık insanlar görmek hoşuma gitmiyor.
Ilk sevgilimde paylaştım salak gibi 1 ay sürdü. Bundan sonra en azından bir süre paylaşmam heralde sonra bir de neden ayrıldın herkese tek tek anlatma derdi 😂 bence en azında 3 4 ay paylaşmamalı, hem ilişki otursun hem de nazar falan değer mazallah 😊
Paylaşırım. Olaya öyle nazar gözü ile bakacak olursak sahip olduğumuz tüm mutlulukları insanlardan gizli saklı yaşamak zorunda kalırız.
Cevap
77Cevap
Nazar falan değil sevdiğimle sosyal medyada resim paylaşmam hem zaten kullanmam kullandırtmam en temizi niye baskasina özel hayatımı göstereyimki gerek yok benim bilmem onun bilmesi yeterli
Koymam, aklıma gelmez genelde. En fazla birisi etiketler ancak bu şekilde birlikte fotoğrafımız sosyal medyada bulunur.
Paylaşmam. Bunun nedeni nazar değer vs diye değil. Herkesin benim yaşantımı özelimi bilmesine gerek yok.
Zamanında yaptım şimdiyse asla. Bir seneye yakın kendi fotoğraflarımı bile atmayı kestim. Nazardan resmen yamuluyorum. Sanki bir ben geziyorum.
Bilmem ama bence paylaşılmaması en iyisi. İnsanların gözüne sokmaya ne gerek var. Seven insanın sevdiğini herkesten sakınır.
Neden olmasın paylaşırım ama görmemişler gibi her saniyemizi değil de paylaşmaya değer bişeyleri paylaşırım.
Nazara inanıyorum insanlarr kötü niyetle bakabiliyolar. ama bu benim mutluluğumu paylaşma hakkımı elimden almamalı felak nas falan okur paylaşırım :D
Deli gibi paylasirim niye paylasmicam benimle ayni karedeyse tabi ama yolda kafasini cebine sokupta gezmesini isteyebilirim..
Çocuk biraz zorlanır sanki 😂😂😂
Ben yardımcı olurum onu problem değil o 😂
Yazık çocuğa jdh
😁😁😁
Ben sevgiliyle foto paylaşımını doğru bulmuyorum. Ayrılıyolar 2 ay sonra başkasıyla foto falan çirkin
ben paylaşmam çevremde beni gayet efendi o işlerde gözü olmaz falan diye tanıyor büyükler imajımı lekeleyemem evlilik yoluna girersem anca o zaman :D
Yakışıklıysa kafasına kese kağıdı geçirir öyle atarım.. yellozlar nazar değdirmesin
bence paylasılmamalı hem nazar değer hemde bu sevgili kişinin özeli baskası görmemeli
Sevdigimi kiskanirim gosteris yapmaya gerek yok hem millet gorurse ben kiskanirim
Paylaşmam nazardan dolayi degil de bütün sülalenin gazabindan dolayi 😂😂😂
sosyal medyayı sevmiyorum paylaşmam o paylaşırsada bir şey demem ssnırım
Sevgilim ile paylasmam ama esim olunca olur tabi ama cok sik degil
Paylaşmam, zaten fotoğraf çekileceğimi de sanmam.
*Gecen bol olsun.*
Vicik vicik paylasim yapanlar cok itici. Özel hayata saygi diye bir sey var. Özeldir böyle seyler
Sahsen cok itici geldikleri icin ayni sekilde itici gorunmemek icin foto falan koymazdim😂
Paylasirim tabi herkeslere nusbet olsun cekemeyenlere😄
Yaptıklarımızı kimseye gösterme niyetim yok. Özelim olarak kalır bir çoğu. Anı olarak kalır.
Nazar değer diye değil paylaşmayı sevmiyorum özel anları.
nazardan değil ama özel hayatımı çok ortalık yere dökmem
Paylasmam asla :) nazar degdirirler ve seni ilk goruyom master olmuşsun nasıl olur bu :)
böyle yatakta paylaşmam ama paylaşırım. sahibi olduğu bilinsin...
kesinlikle paylaşırım. hatta not düşerim ''bu erkek benim '' diye !!!
Nazar sebebiyle değil ama ben paylaşmam sevmem özel hayat hakkında şeyler paylaşmayı
Paylaşmazdım ne bileyim sadece benim bilmem yeterli bana.
Paylaşmam. Sosyal medyada foto paylaşmayı sevmiyorum zaten.
ben paylaşmak istemezdim. bunun mantıklı nedenleri var.
Sağ elimle olan fotoğraflarımı paylaşırım tabii ki :/
Paylaşmam. O mutluluk anı sadece bize kalsın isterim :)
Sadece bir kere paylaştım şimdi ki aklım olsa paylaşmam içim içime sığmamıştı içim deli bir aşk'a sığmıştı
Paylaşmasına paylaşıyoz da kem gözlülerin nazarı değiyo her seferinde
paylaşırım ben ölümsüz olsun aşkımız oralarda yer bulsun
Bilmem foto olayini sevmiyorum pek. Ayrica niye millete gostereyim ki fotolari amac ne?
Sürekli paylaşanlar görgüsüz tipler bence atılmamalı.
Paylasmam nazar ilede alakasi yok. Gerek duymuyorum
çok göz önünde olmak sıkıntı yapabilir... dost var düşman var nitekim insanın her anı öyle geçmiyor nazar değmesi olası...
Nasıl bir arkadaş çevrem var bilmiyorum ancak maşallah dedikleri 3 gün yaşıyor o yüzden paylaşmam
Abartıya kaçmam birde sevgili derecesine bağlı ilk günden asla..
Sevgilimle fotoğraf paylaşmam, olay nazar değil ama.
Ona buna malzeme edecek değilim herkes öğrenmesi gereken zaman da öğrenir
Bu tür paylasimlara karşı olduğum için sosyal medya kullanmıyorum zaten dolayısıyla paylasmazdim..
Sozleninceye kadar paylaşmam da instagram da açmam.
Nazara inanmam olsaydı paylaşmazdm erkekler görmesin diye kıskanrm ben 😂😂
Nazar tabii ki değer ama sen kundaklik bebek değilsin ki nazar değmesinden korkasin 😏 ben paylasirim
Paylaşırım ama daha hiç nasıl olmadı paylaşmak ve şu an da sevgilim yok
Sevgilim at diye tutturursa 1 ayda 1 atarım ya hep atmak istemem açıkcası görmemiş gibi
Sevgilim eşim yok ki fotoğraf çekip paylaşayım kız ayool
paylaşırım herkes görsün :)
Milletin gözüne gözüne sokarım
Nazardan değil de görgüsüzlüğü sevmem
Ben paylaşmam. Sevmiyorum öyle şeyleri...
Nazardan degil atmam yani olsa
Atmam. Terlik yemek istemiyorum
Paylaşıp paylaşmamak çok önemli değil.
Ciddiyete binmeden asla
herşeyimi paylaşmam. Bazı fotoğrafları paylaşırım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar