Soğudum artık diyip ayrılan sevgili pişman olup döner mi?

Ya bizim tam 1 sene 7 aylık bir ilişkimiz vardı ben onun ilk sevgilisiydim ilk öptüğü vs gibi birbirimizi çok seviyorduk çok güzel anılarımız vardı okulda resmen imrenilerrk bakıyorlardı bize ya benim hatalarım oluyordu benim için küçük gelen ama ona ters yapıyordum o da beni hep affediyordu ama 1 ay hatta 2 ay kadr önce soğuk davranmaya başladı tabi ben anlam veremiyorum sonra 1 ay önce ayrıldı benden soğumuş yaptıklarım yüzünden öyle dedi çok yalvardım çok koştum peşinden ayrılalı 1 ay oldu aynı okuldayız sürekli karşılaşıyoruz bazrn konuşuyoruz beni kıskanıyor giydiğim kıyafete bile laf yapıyor dar diye sonra da karışmsya hakkım yok diyor bugünde baya ters şeyler söyledi erekk meraklısı falan arkadaşlarıma ondan soğumam için yaptığını söylüyor bana da dedi ve ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım sonuç olarak yaşanmış bir çok anı var soğudum sevgim bitti diyip geri gelmez mi? Ve ayrıca nasıl davranmalıyım?
Soğudum artık diyip ayrılan sevgili pişman olup döner mi?
Cevapla