Eski Sevgiliminle dolaşırken hep aynısı olurdu yanımızdan kızlar geçer ben bazen fark etmeden olsa belki bakıyorum ya da güzel bir kız geçiyorsa önce sevgilime bakıyordum bana bakiyormu die bakmıyorum bende güzel kıza bakıyordum ama yine yakaliyordu:) anlamadım kaç gözü vardi;)
22 Yorumla- +1 yıl
Bizim her yerde gözümüz var ona göre :))
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılAşkito beni artık beğenmiyorsun diye sorardım :)))
119 Yorumla- +1 yıl
Begenmiyorum askitom derse :)))
- +1 yıl
Dudak büzüştürüp küserim :/
- +1 yıl
O kadarcik mi :/
- +1 yıl
Ne yapmalıyım sence?
- +1 yıl
Gözlerinin içine bakip birdaha sorabilirsin mesela :)
- +1 yıl
Laf ağızdan 1 kere çıkar canım ;)
- +1 yıl
Ne var iki kere çıksa. Kira mi ödüyorsun 😒
- +1 yıl
2 kere düşünüp 1 kere konuşmak lazım bence :)
- +1 yıl
Hem ne bu yaaa hem suçlu hem güçlü pehhh :/
- +1 yıl
Ne var gözü kaymistir. belkim :|
- +1 yıl
Benden başkasına kaymasın. Benim gözüm yeterince kayıyor, ikimize de yeter yani :D
- +1 yıl
Valla sopaliksin :))
- +1 yıl
Sen de pek heveslisin yani :D
- +1 yıl
Bayılıyorum erkek dövmeye naparsin :))
- +1 yıl
İyi bari mazoşist birileri olursa sana yönlendireyim
- +1 yıl
Gerçi burda köle olmaya meraklılar vardı şimdi onlar ulaşır sana :D
Kölen olayım cezalandır beni sahibem diyee diyeeee :))) - +1 yıl
Suss bee başıma iş açma 😒
- +1 yıl
Teşekkür ettim :)
- +1 yıl
Ne demek :)
+1 yılNasıl baktığına bağlı sulanarak bakarsa tavır yaparım ama cidden alınırım yani. Ama öyle normal bakabilir bence aslında bu sizin ne kadar kıskanç olduğunuzla ilgili bişey yani sulanmadan baktığında belki birine benzetti her ne olursa olsun yargılayıp karar vermeliyiz.
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın
+1 yıl"Benim gitme zamanım geldi, anlaşılan."derim gülümseyerek ve döner giderim, bir daha da konuşmam onunla.
*Gecen bol olsun.*15 Yorumla- +1 yıl
Kafa göz dağıtmadan mi gitcen :/
- +1 yıl
Yapmam öyle şeyler:) Her şeyden önce onun bana olmasa bile benim sevdiğim adama ve kendime, sevgime saygım var. Ne kadar yanlış bir şey yapsa da sevdiğim adama zarar vererek sevgime ve kendime saygısızlık edemem. Yoldan geçen kıza da zarar vermem. Suçu yoksa zarar vermem zaten haklıyken haksız duruma düşmeme aynı zamanda da gülünç duruma düşmeme neden olur, yok suçu varsa da yani o da sevgili olduğunu gördüğü bir adama bile bile kur yaptıysa, onun terbiyesizliğidir. Neticede, ben daha sevdiğim adama bazı değerleri öğretememişken, dışarıdaki herhangi birinden bu değerlere göre yaşamasını bekleyemem.
- +1 yıl
Latife yapıyorum zaten. Yoksa gerçekten kafa göz dağıtacak değilim :) saygı bittiyse, sevgide bitmeye mecburdur. Yeter ki saygıyı yitirmeyelim.
- +1 yıl
Yani de yorumlarda o kadar çok bu şekilde tepki görüyorum ki ciddiler mi, dalga mı geçiyorlar anlamıyorum:)
- +1 yıl
Ciddi değillerdir merak etme :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
48Cevap
Yaninda biri varken veya yokken Kimseye bakmak dogru degil. Bana baksalarda ben karsilik vermem. Yanimda sevgilim varken onun elini tutar sadece ona bakarim.
Yanlislikla bakabilir normal karsilarim yanimdakine guvenirim12 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel dediniz. Yaninda biri varken başkasına bakmak yanindaki kisiye saygısızlıktır.
- Aşk İlişkileri konusunda 808 cevap paylaştı.
+1 yılBen sinirli birisiyim laf olsun diye demiyorum kafa göz dalarim
24 Yorumla- +1 yıl
Yok artık 😳
- +1 yıl
Ben soruyu yanlis anlamisim 😂😂😂😅😅😅 gerci yine fark etmez laflarla ezerim onu orada
- +1 yıl
Her türlü ezicen yani :|
- +1 yıl
💪💪💪
+1 yılDeğişir.
Ne kadar süre,
Nasıl bir yüz ifadesiyle,
Sadece gözleriyle mi yoksa başını da çevirdi mi vs.
bir çok faktörü göz önünde bulundurup sonra yargılarım.13 Yorumla- +1 yıl
Cok detaycisin :/
- +1 yıl
Iyi be anladik 😒
Öyle ağzını açıp öküz gibi bakarsa veya böyle uzun uzun flört eder gibi bakarsa ozaman ayağına basarım.
13 Yorumla- +1 yıl
Topukludur inşallah ayakkabın :|
- +1 yıl
Basinca cani aciyacak bisey olsun ayaginda :|
Güzele bakılır göz ucuyla. Hem bakanın yanındaki rencide olmasın, hem güZel utanmasin. Bende güZel adama bakarim çaktırmadan
14 Yorumla- +1 yıl
Bende bakarım. Bana serbestt :|
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılKimin gözü kaymıyor ki yanından geçen afet olan bay ya da bayana.. çaktırmadan bakmak lazım tabi göze soka soka değil 😊
12 Yorumla- +1 yıl
Caktirarak bakanları da baktığına pişman etmeli ama :|
- +1 yıl
Orası öyle 😃
+1 yılKafamda binbir düşünce. Her biri bir diğerine tecavüz ediyor.
21 Yorumla- +1 yıl
Hayirdir? Iyimisin?
+1 yılKişiliği oturmamış , yavşalarla işim olmaz o yuzden başıma gelmez dıyorum. .
21 Yorumla- +1 yıl
Umarım :/
Benim sececegim insan bakmaz guvenirim sevdigime.. Babasi bana guvenmez ama 😁
13 Yorumla- +1 yıl
Babasi güvenmiyorsa vardir bir bildiği 🙄
- +1 yıl
Tobe :))
+1 yılÖyle bir şerefsizlik var mı yaa.. ben yokken nolacak🙄
17 Yorumla- +1 yıl
O da onun şeyine kalmış artık :|
- +1 yıl
İşte hep ondan dışını bosverin içine bakın yarinizin diyoruz ya..
- +1 yıl
Bakmiyorlar ki.
- +1 yıl
Benim için zerre önemi yok dış güzelliğin😇 ki mevlamda genelde güzel nasip eder huyu gibi simasinida 😇
- +1 yıl
Dilerim bu son olur :))
- +1 yıl
Allah herşeyin hayırlısından versin herkese😇
- +1 yıl
Aminn
Empati yapmasını sağlamak amacıyla aynısını yaparım baktım anlamıho empati yoksunu bırakırım
11 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı 👍
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılKimse kusura bakmasın... Ağız burun kırmak öyle kolay değil... Çok çok bağır çağır kız çek ziktiri bu olur... Gerisi hikâye
12 Yorumla- +1 yıl
Niye ama belki kirarim 😒
- +1 yıl
Kır... Gel yanıma benden ne istersen iste...
+1 yıluzatmam hiç gözü kayanın kendide kayar yakında ayrıl git
43 Yorumla- +1 yıl
Kafa göz dagitmadan mi :|
- +1 yıl
dövmk mi uğraşmam bile
- +1 yıl
Değmez diyosun
+1 yılAgzini burnunu kirarim yazmayı hedefledim sen yazmissin anam
11 Yorumla- +1 yıl
Yazdim ben merak etme hepinizin yerine :|
Aşk İlişkileri konusunda 8b cevap paylaştı. benim sevgilim eşim olmuş bunu öğrenmiştir ozaman bakmayacağını
12 Yorumla- +1 yıl
Ya gözü kayarsa 🙄
Aşk İlişkileri konusunda 363 cevap paylaştı. Benim kadınım benden gözlerini alamayacağı için bu tür entrikalara girmem haa benim de sağım solum oynamaz ben de bakmam
13 Yorumla- +1 yıl
Vayy iddalisiniz :))
- +1 yıl
Pekii
Aşk İlişkileri konusunda 718 cevap paylaştı. Yanımda olmasına gerek yok. Olmasada benim gözüm kimseyi görmez. En başta kendime yakıştırmam.
12 Yorumla- +1 yıl
Olmasi gereken bu degil mi zaten.
Baksın. Yanımda yapmasa bile yalnızken fazlasıyla yapıyordur zaten. Erkekleri kıskanacak kadar değer vermiyorum onlara.
112 Yorumla- +1 yıl
Vayy iyidi bu 😀
- +1 yıl
@Secret_Tr ne alaka?
- +1 yıl
@Secret_Tr İşinize gelmeyince yaftalamaya başladın bakıyorum da. 😄
- +1 yıl
@Secret_Tr resim koymuyor diye yuh dediklerine bak
- +1 yıl
@Secret_Tr İşin yoksa görüşümün altında ne işin var? Ayrıca sevgilin olduğundan bana ne? Bir dahakine nefretini çöp kovasına kus benim üzerime değil. 😄
- +1 yıl
@Secret_Tr Görüşümü anlayacak kapasiye sahip değilsin maalesef. Kendi perspektifinden bakıp saçmalamışsın. Orada benim güzelliğimden değil erkeklerin yavvsaklığından bahsediyorum. Hadi güle güle
+1 yıliçine düşeceksen benle neden yürüyorsun derim
13 Yorumla- +1 yıl
Pardon gözüm dalmış derse :|
- +1 yıl
hay senin gözüne derim ne diycem:D
- +1 yıl
😀😀
+1 yılÖnce baktığı cins ile kendimi mukayese ederim.
Haklı nedeni varsa o nedeni yok etmeye çalışırım. Haksız bir nedeni varsa çok makaraya alırım.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yıl10 Yorumla Kadına şiddet uygulamam ama pişman eder her gördüğüme bakarım yanında iyi kötü demeden.
12 Yorumla- +1 yıl
Psikolojik şiddet 😳
+1 yılAğzını burnunu kuramıyorsun anca trip atmakla kalıyorsun
14 Yorumla- +1 yıl
Ben kırarım 😑
- +1 yıl
Başıma denk geldi gözlerini oymak istesende yapamıyorsun malesef
- +1 yıl
Allah uzak etsin öylelerini
- +1 yıl
Amin
+1 yılİstemsizce göz kaymasıysa birşey demem ama bilerek ve isteyerek bakıyorsa alır karşıma konuşurum
10 Yorumla
+1 yılBende bakarım aynı yöne... hakikaten güzelmiş aşkım derim ve gülüşürüz net.
11 Yorumla- +1 yıl
Harika yazmış sın 👍
bakışta kötü bir niyet olmadıktan sonra bakabilir sorun yok
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Ağzini burnunu kirarim 😡
14 Yorumla- +1 yıl
Bendensin :|
- +1 yıl
Eyvallah
Şöyle diyim zaten sevgilim ile başka kadın veya erkeklerle ilişkiye girdiğimiz için sorun yok
03 Yorumla- +1 yıl
Yuhh
Bende geçen bir yakışıklıya bakarım
42 Yorumla- +1 yıl
Kısasa kısas diyosun
Nasıl baktığına bağlı yani manalı bakarsa bende ona bakarım
10 Yorumla
+1 yılkolundan çıkar ters istikamette yürümeye başlarım..
10 Yorumla
+1 yılNormalde şiddete karşı bir insanım ama yapıştırırım
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,6b cevap paylaştı.
+1 yılGözüne biber sürerim affetmem! :):
23 Yorumla- +1 yıl
Ovv sinirlendi biber :|
- +1 yıl
Gözüne s*çarım yazmıştım. Hangi adminimiz düzeltti bunu acep. :):
- +1 yıl
Tobee :)))
- Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılYaparsınız Hanımefendi bundan şüphem yok bayanlar çok kıskanç kızınca fırtınalar kopar
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. sanki sizin gözler hep yerde :)
13 Yorumla- +1 yıl
Bizim gözler sizde dolasıyla 😒
- +1 yıl
Öyle tabi 😒
Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı. "Çok mu beğendin" diye sorar biraz kafa yaparım...
14 Yorumla- +1 yıl
Evet derse :)
- +1 yıl
Pekii :)
- Aşk İlişkileri konusunda 405 cevap paylaştı.
+1 yılBunun atarı ömür boyu sürer
11 Yorumla- +1 yıl
Adhkjjk
+1 yılCimcikler kolunu morartırım.
11 Yorumla- +1 yıl
😀😀
Umursamam. İsterse gidip elini tutsun. Bunaldım
12 Yorumla- +1 yıl
Relaxsin yani
Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Benim eşim kimseye bekmaz. Net.
18 Yorumla- +1 yıl
Sen peki?
- +1 yıl
O zaman eşinde bakabilir
- +1 yıl
Net konuşunca şey ettim 😒
- +1 yıl
Denerim 😏
Valla bakıyorlar ne dersen de..
13 Yorumla- +1 yıl
Çaktırmadan bakiyorsa âlâ, ama çaktırarak bakıyorsa bakan gözlerini oyarimm 🔪🗡
- +1 yıl
Kolay tabi ne sandın :))
+1 yılBişey yapmam bende gözünü oyarım😂😂😂
12 Yorumla- +1 yıl
Ne goz oyucu cikti bizim kizlar :))
- +1 yıl
Öyleyiz 😂😂😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılbenden başkasına bakarsan o gözünü oyarım :S
14 Yorumla- +1 yıl
Sende mi :/
- +1 yıl
evet bende benim sevgilim benden başkasına bakamaz :D
- +1 yıl
Doğru yoldasın :|
- +1 yıl
kesinlikle doğru yolda olduma eminim hayat :D
Birini seviyorsan başkalara gözün olmaz
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen 👍
Yolda yururken illa ki goz goze gelinir ta abartirsa sıkınti
10 Yorumla
+1 yılHiçbişey yapmam göz bu bakar
12 Yorumla- +1 yıl
Ne demek bakar 😒
- +1 yıl
Bakar işte
+1 yılBakabilir hepimiz bakmıyormuyuz ;)
11 Yorumla- +1 yıl
Bakmiyoss :|
+1 yılTanıyor Musun? Diye sorarım
11 Yorumla- +1 yıl
Hayir derse :|
+1 yılÖyle bir kadın yanımda duramaz.
15 Yorumla- +1 yıl
Gönderirsin yani?
- +1 yıl
Gönderecek kimse yok. Sadece yanımdaki kadın başkasına bakacak türden bir kadın olmaz.
- +1 yıl
Neden bu kadar eminsin?
- +1 yıl
Kendimden emin olduğum kadar emin olmadan yanımda olmaz kimse, ondan bu kadar kesin konuşmam.
- +1 yıl
Hmm peki.
+1 yılnasıl baktığına bağlı
22 Yorumla- +1 yıl
Bayaa bakıyorsa
- +1 yıl
olmaz öyle bir şey işte o zaman düşüncem senin düşüncenle aynı diyorum
+1 yılKavga cikartir aciklama veremezse ayrilirim
20 YorumlaBakamazz bakarsa da ... oldururum
20 Yorumla
+1 yılBakamaz😒 Bakarsa cok fena şeyler olur
11 Yorumla- +1 yıl
Ne mesela 😒
+1 yılAgzini yuzunu dagitirim
20 Yorumla
+1 yılBenimkiler gözünü benden alamıyor anam.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı. Bir bakisin abartmasi olmamali
10 Yorumla
+1 yılöldürürüm onuuu :) öl dü rü rümmm
10 Yorumlakendım bakarım eşim bakamaz gözünü oyarım jdjdsjs
13 Yorumla- +1 yıl
Yokk yaa dikkat et o seninkini oymasın 😒
- +1 yıl
Hihimm tabi
Aşk İlişkileri konusunda 24,4b cevap paylaştı. alıcı gözle baksın yeter :)
14 Yorumla- +1 yıl
Ne demek alici gözle 😀
- +1 yıl
:) .
+1 yılbaktığı kişiyle tanışmasını isterim
10 Yorumla- Devamını Gör (26)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar