Birbirimizi çok seviyoruz ama beni hep üzüyor, ayrılmalı mıyım?

İlk aylarda bana yaptığı herhangi küçük düşüncesizliği görmezden geliyordum. Daha doğrusu ona kızmaya ya da trip atmaya bile kıyamıyordum, sürekli seviyordum sürekli üzerine düşüyordum. Hele biz yan yanayken daha da düşkündük birbirimize. Ama 6-7 ay olmaya başladığında yaptığı düşüncesizlikler çok fazla birikmişti içimde, küçük şeyler ama zamanla büyümüştü işte. Mesela baş başa geçireceğimiz koca bir güne başlamadan önce sabahın körüne kadar oyun oynayıp, geç kalıp, sonra da beraber dizi film izlememiz gereken zamanda uyuyakalması gibi ama bir tık daha ağırları bir tık daha hafifleri bu tarz şeyler birikti hep düzenli olarak. Mesela başlarda benimle erken buluşmak için yalvarırken aşkım bir iki saat daha geç buluşalıma döndü o zamanlar. Sonra erken gelmemek için minibüsün olmaması gibi yalanlar ve başka yalanlar söylemeye çalıştı. Özellikle açıkladım önüme alıp, küçük de olsa yalanlar ilişkiyi sarsar sana sorduğum senin söylediğin her şeyden şüphe ederim dedim tamam dedi ama yine de yalan söylemeye devam etti, nasıl olsa ufak şeyler diye diye. Her neyse bu olaylar büyük kavgalara sebep oldu ve sonrasında da ben çok fazla şeyi alttan aldım bana kavga sırasında çok yanlış davrandı sinirle ama ben yine de bırakamadım. Evet birbirimizi çok seviyoruz beraberken birbirmize sarılmadan dokunmadan öpmeden duramıyoruz ama yaptığı hatalar o kadar çok ki, arka arkaya o kadar tartıştık ki. 1.5 yıl oldu beraberliğimiz ve 1 yıldır sürekli kavga ediyoruz ve her seferinde bana çok ağır konuşuyor çok yanlış yapıyor ama ben hep kıyamıyorum ve hiçbir zaman telafi etmek için tatlı ve düşünceli olamıyor. Evet çok büyük bişey yapmıyor hata olarak ama sürekli o düşüncesizlik modunda, bir kere bile beni o kadar ağlattığı için düşüncesizliklerine ara verip 'düşünceli' olmaya, karşısındaki insana sevildiğini değer gördüğünü hissettirmeye çalışmıyor, yapamıyor. Beni gerçekten seviyor, buluştuğumuzda ben üzüldüğüm için ağladığımda o da ağlıyor, ondan ayrı kalmaktansa ölesim geliyor :(
Birbirimizi çok seviyoruz ama beni hep üzüyor, ayrılmalı mıyım?
Cevapla