Seviyorum ama ayrılmamız gerekiyor gibi hissediyorum ne yapmalıyım?

erkek arkadaşımı sevmeme rağmen bişeylerin ters gittiğini düşünüyorum ilişkide kendi düşüncelerimi yansıtamıyorum rahat hissedemiyorum aynı şekilde onun da öyle olduğunu düşünüyorum sevgili gibi değilde arkadaş ilişkisi gibi geliyo sizce ne yapmalıyım ayrılmak için konuşmalı mıyımm :(
Seviyorum ama ayrılmamız gerekiyor gibi hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla