Sevgilimle ayrılmak üzereyiz ama ben onu çok seviyorum ne yapmalıyım?

Sevgilimle 1 aydır çıkıyoruz. İlk adımı bana karşı o attı onu tanimadigim için 2 kez reddettim. Herneyse 3. kez olduğunda kabul ettim. Çünkü sürekli benimle olmak istediğini söylüyordu. Herneyse Başlarda çok iyiydik. Bende onu çok seviyorum. Yoğun işleri olması rağmen bana zaman ayırmaya çalışıyordu. Fakat son 1 haftadir çok soğuk davranmaya mesajlarıma çok geç cevap vermeye cevap verdiğinde de çok soğuk davranmaya başladı. Bugün büyük bı tartışma yaşadık konuyu ayrılığa getirdim. Ne bu tavırlar ayrılmak mı istiyorsun diye sordum hayır ama senin niyetin varsa gidebilirsin dedi. Halbuki ben ayrılalım demedim bile onu çok seviyorum ayrılmak istemiyorum. Bana bazı sıkıntılarının olduğunu çok üstüne gittiğimi söyledi ama bana bunu hiç anlatmadı bile bende mesaj atıyordum sürekli nerden bilebilirim ben... Bana anlat dedigimdede anlatmak istemediğini söylüyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Acaba beni elde ettikten sonra sıkılmış olabilirmi? Ona yazmak istiyorum ama gurursuz gibide gözükmek istemiyorum. Yazarsan beni tersleyecek gibi geliyor. Buraya kadar okuduysaniz helal olsun nolur yardım edin...

Güncellemeler
+1 yıl
Valla burdakileri dinleyip yazmadım. Kendi yazdi özür diledi köpek gibi döndü yani 🤣
Sevgilimle ayrılmak üzereyiz ama ben onu çok seviyorum ne yapmalıyım?
Cevapla