Biz erkekler olarak, kadın dünyasını anlamamız çok güçtür. Fakat gerçek olan tek şey, kadının saygı duymadığı erkeği asla sevmeyeceği! Kadın, kendinden iyi olmayan bir erkeğe ilgi duymaz. Hayranlık beslemez. İlgi duymayıp, hayran olmadığı bir erkeğe de saygı duymaz. Dolayısı ile de saygı duymadığı birini sevemez. :)
Önce o kadın saygıyı hak edecek çünkü saygı sevgi, sadakat, güven ve huzurun birleşiminde oluşan çok derin bir kavramdır. Hani bazı erkek arkadaşlar aşağıda bunlara zor işler demiş ya aynen öyle.. Mesela bir kadın kendine değer vermiyor erkeği için kendini aşırı yıpratıyor ve karşısındaki erkeğinde bunu hak etmediğini bildiği halde hala karşısındaki erkeğin üzerine titreyip onu son durağı olarak görüyorsa o kadına ben bile saygı besleyemem. Bir kadın kendisini önemsemeli ve sınırını çizmeli karşısındaki adamda kadınının her an patlamaya hazır bir bomba olduğunu bilmeli ve buna göre hareket etmeli kadında aynı şekilde karşısındaki erkeğin hayatına çok fazla müdahale etmemeli. Her kadının istediği, hayal ettiği erkek modeli başkadır benim çekebildiğim benim adamım bu dediğim kişiyle diğer kadın baş edemez ve uğraşmaya değmediğini düşünerek o adama yol verir. Deneyimlerime dayayarak şöyle bir adama saygı duyarım özgüvenli, ayakları yere sağlam basan, ne istediğini bilen, net, bilgi dağarcığı geniş oturup konuştuğumda sohbetinden lezzet alacağım, ilgiyi aşırı abartmayan, kendi değerlerini de bir kadın için hiçe saymayan bir adamın önünde düğmelerimi iliklerim. Zaten bu tür adamlar kadınına değer verir o saygıyı muhtemelen kazanırsınız. Hassas düşünceli, hoşgörülü, dinlemeyi bilen kadınının hep iyi edinimlere sahip olmasını isteyen erkekler azınlıktadır o yüzden bir kadın çok güçlü, çok kültürlü kısacası itibar gören bir kadınsa bile erkeğinin yanında daha sessiz, anlayışlı ve dinleyici rolünü üstlenirse o kadın daha çok mutlu olur çünkü ataerkil bir toplumda yaşıyoruz erkeklerimizden de bu konuda fazla beklenti içerisinde olmamız zaten yanlış olur.
Uzun zamandan beri kimseye yorum yazmıyordum, fakat sizin başlığı görür görmez geldim. Çok güzel bir yorum. Kadının saygısı onunla konusman na hitabin hayatına yerine göre müdahale etmenden geçer sıkmadan güvenerek yanında olursan. Ne olursa olsun yanındayım dersen hissederse tipini begenmese bile aşık olur
Madem uzun zaman sonra size görüş yazdıran bir yorumumuz oldu, sorularumda görüşlere pek cevap yazmayan biri olarak çok teşekkür ederim. 😊 Güzel yorumlamışsınız.
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,6b cevap paylaştı.
Alla alla?
''erk'' benim, taşın altına ben elimi koyuyorum ve karşımda ''ben senin hizmetçin değilim'' diyen ve ben öldükten 1 ay sonra başkası ile evlenecek bir cinsin saygısını kazanmaya çalışacağım?
Hadi ya?
Bu kafayı bırak, kadınlara yaranacağım diye etinden sütünden faydalanırlar, haberin olmaz..
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 44,6b cevap paylaştı.
İyi adamlar yalnızlıktan ölüyor. İyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken.” Fyodor Dostoyevski Yani kisacasi kadinlar salaktir. Nerde kotu serseri erkek var onlari sever. Onlara saygi duyan erkekleri ise ilgi duymazlar.
Biraz öyle açıkçası. Ben hep böyle hafif çekindiğim erkeklerden hoşlandım, mesela ama bu çekinme öyle kadının ezildiği, ezik hissettiği bir çekinme değil;onu kırmaktan, incitmekten ya da onu kaybetmekten korktuğum bir çekinme. Kadının, bir erkeğe saygı duyması için önce o erkeğin kendine saygı duyması ve "adam" olması gerekir. Geniş ve gevşek olmaması gerek. Bu;kadının hayatını kısıtlamak şeklinde değil ama herkese karşı sınırları olması gerekir. Mesela herkesle her şeyi konuşmamalı ve bazı şeyleri de kimseyle konuşmamalı. Kadının yanında, özellikle de kadına küfretmemeli, argo konuşmamalı. Kendisine argo konuşacak, küfredecek bir kadına tahammülü olmamalı. Kadına bağımlı hale gelmemeli yani kadın en aşağılık davranışlarda bulunsa da kadına iki kızıp ilişkisine devam etmemeli;bazı şeylerin affı olmamalı, kısaca. Aldatan bir kadını affedebilir atıyorum. İnsanız, hata yapabiliriz, sevgimize yenik düşüp affedebiliriz ama kadının onu parası için kullandığını bile bile kadının yanında durmamalı. Genel olarak bunlar aklıma gelenler. Bence, bir kadın bir erkeğe bu şekilde saygı duyar ve onu sever. Benim hoşlandıklarım hep böyleydi yani maço tarzı ama kısıtlanmaya gelemem orası ayrı. *Gecen bol olsun.*
Değer verilerek.. Onunda bir birey olduğunu kabul edip hak tanıyarak, sen kadınsın fazla konuşma demeyerek aksine söz hakkı vererek ezmeyerek ikinci planda tutmayarak bastırılmayarak. Peşimden değilde yanımdan yürü diyerek herşeyden önce eşit davranarak, kibar olup rencide etmeyerek.. Saygısını kazanabilirsiniz çoğu kadının..
Samimi muhabbetleri seviyenle kuracaksın, belli bir seviyeyi geçmeyeceksin. Aceleci olmak yerine anlayışlı olmalısın öncelikle empati seviyeni kadına göstermelisin ki anlayışlı biri olduğunu anlasın. Alttan almak konusundada saygı yatar. Alttan alabilirsen bazı şeyleri saygını kaybetmezsin. Aslında herşey tatlı dilde bitiyor. Tatlı dil yılanı deliğinden çıkartır diyelim. Saygı daha çok sizli bizli konuşmalar değil de anlayıştır empatidir güvendir seviyedir. Bunları karşındaki bayana belli edersen güvenini de kazanırsın saygısını da sevgisini de. ^_^
Alakasi yok. Severken erkegi aynikulvarda degilsin ki benden (kadindan) iyi mi degil mi diye bakasin. Erkek baska kadin baska. Erkege hayran olmadim diye sevmiyorum anlamina gelmez veya tam tersi. Saygili olan durust adam gibi adam olani sevilir. saygida duyulur hayranlik ta.. bence
Erkekler sadece cool olarak biraz maço boraz da romantizmle işi bağlayabileceklerini düşünürken o durum aslında öyle değil.. Bir kadının erkeğine saygı duyması için önce güvenmesi gerekir. Erkek yeterince anlayışlı, hoşgörülü olup, tavırlarının yerini bilmeli (karşılıklı) ki ilişkide saygı olsun.
Buna sahipse ve iyi kullanabiliyorsa saygımı kazanır. İyi kullanmak nedir? Sadakat duymak, saygı göstermek, sorumluluk sahibi olmak, zevk sahibi olmak...
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 4,3b cevap paylaştı.
saygı en önem verdiğim şey sevgiden bile önce geliyor benim için. saygı gösterecek ki saygı kazansın yanımda ağzını bozmasın en çok karşılaştığım şey bu. değer versin büyüğüne küçüğüne kibirli olmasın yola tükürmesin yemeği geç geldi diye garsona söylenmesin hayvanları sevsin bunlar çok önemli
Kadına söz hakkı vermek, kadını da bir birey saymak onun da isteklerinin olabileceğinin farkına varmak, kadınla ortak yol bulmaya çalışmak, güvenmek, korumak kollamak, değerli olduğunu hissettirmek.. Ne yazık ki 2.5 senelik ilişkimde hiç biri yok.
sen ona saygı, ilgi gosterırsen o da sana aynı sekılde yaklasır fakat kadına en basta saygı gostermelı ardından guven vermelısın kadın bu sekılde sana yaklasır ve goruntunu de begenıyorsa senı sevebılır
Once yalan ve suphe unsurlarini ona karsi ortadan kaldiracaksin. ozlersen erteleme ve ilgisizlik yapmayacaksin. guven olacak. net olacaksin. ihtiyac duydugunda sorgulamadan yaninda da olursan sevmemesi mumkun degi
Dürüst, cesur, güven veren, samimi olması lazım konuşurken sana saygı duyduğunu belli etmesi lazım karşısındaki insanın fikirlerine saygı duyması lazım bunlarla birlikte zaten karşındaki insan da sana saygı duyar
Sadece o kadına değil, diğer tüm insanlara olan davranışlarınızdan Kaliteli bir adam olup olmadığınızı anlıyoruz. Size saygı duymaj için en geçerli neden insanlara karşı olan saygılı tutumunuzdur. Onlara saygı duyarsanız size de saygı duyulur.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Evet doğru söylüyorsunuz, kadınlar saygı duymadığı erkekle olmak istemezler ama değer vermekle her istediğini yapmakla kadının saygısını kazanamazsınız. Ona ihtiyacın varmış gibi hoşlandığınız kadını göklere çıkarmakla anca kullanıp atılana kadar saygı duyulursunuz.(aslında o zaman bile duyulmazsınız ama siz anladınız lafı uzatmaya gerek yok)
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 3,4b cevap paylaştı.
Aşkım g. tünü yiyiyym. Sana tapıyorum sevgilim. Lütfen benimle sevgili ol. Her gün ayaklarını yıkar suyunu da içerim. Tuvaletinde taharet musluğu görevi görürüm.
Aha işte böyle kazanılır... De ben o kadar düşmedim...
Sen de tribün futbolu oynamayı bırak. Ayağın biraz top yapsın. Santraya biraz top taşıdığını görelim.
Seven, sahiplenen, güven veren erkek saygının da sevgininde en güzeline layıktır (Tabii sevgi karşılıklı yaşanıyorsa, seviyor diye zorla sevemeyiz kimseyi)
Kadının her dediğini yapmak zorunda değilsin ama bir şeyi reddederken güzel bir üslupla soyleyebilirsin böylece kadının da sana olan saygısı artar. Yani öküz olmayacaksın 😊👍
dogru saygi cok önemli unsurlardan biridir. hem iliski baslangicinda, hem de bitirildiginde, bunu bende anladim. karsindaki kisi nasil konusursa, sende öyle cvp verirsin. o iliskiyi bitirse bile..
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,4b cevap paylaştı.
Milyarlarca kadının tek bir ortak noktası varsa, tahminimce bu da saygıdır. Geri kalan tüm etkenler, kadının hayata bakışına göre değişiklik gösterebilir.
Saygı zorla talep edilmez aradaki ilişkinin seyrinde doğal bir süreç Olarak ortaya çıkar. Kadına karşı saygı duymak değil insanın insana saygısı için geçerli tek koşul karşılıklı saygıdır. Saygı eken saygı biçer.
söylediklerini dinleyerek, yaptığı şeylerde kararlı hareket ederek en önemlisi de bir kadına gerçekten nasıl davranması nasıl konuşması gerektiğini bilerek
En İyi Cevaplar