Eşim tartışırken konuşmayı sevmiyor. Çok sıkılıyor ve benden soğudu. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar eşimle hiçbir konuyu tartışamıyoruz, tartışsak bile bir karara varamıyoruz. Çok soğuduk birbirimizden ne yapmalıyım bilmiyorum. Eskisi gibi olmak çok isterdim.
Eşim tartışırken konuşmayı sevmiyor. Çok sıkılıyor ve benden soğudu. Ne yapmalıyım?
Cevapla