Ben onun platonik aşığıyım karşılıksız seviyorum nasıl pişman ederim onu?

60 kiloyum kendime fazla bakmaya zamanim yok mayaj fazla yapmiyorum hep derslere ayirdim zamanimi ve onu dusunerek yaşıyorum hayatimi mutsuzum eger bu sene kendime bakıp cok guzel olursam o pisman olurmu ben 20 yasindayim o 19 bu arada🙄 ben onu cok seviyorum 😔
Ben onun platonik aşığıyım karşılıksız seviyorum nasıl pişman ederim onu?
Cevapla