11 yıldır aynı çocuğa platonik aşığım, sevgilisi varken bu platonik aşkı nasıl unutabilirim?

Tam 11 senedir aynı çocuğu seviyorum. Aynı mahallede oturuyoruz bazen göz göze geliyoruz bazende takipleşiyoruz ama sonra takipten çıkıyor.

Bir sevgilisi var beni takip ettiği zaman stalklıyorum sevgilisini takibi bırakmış oluyor takipten çıktığı zaman tekrar stalklıyorum sevgilisi gelmiş oluyor.

Off kafam çok karışık ama çok da seviyorum ne yapıcam bilmiyorum yardım edin aranızda platonik olan ya da söyleyemeyen var mıı

11 yıldır aynı çocuğa platonik aşığım, sevgilisi varken bu platonik aşkı nasıl unutabilirim?
Cevapla