Bana kimse seni seviyorum demedi, yaşamak için hangi sebebim var?

Çorabın bile eşinin olduğu şu dünyada çok şeyden mahrum kaldım. Kimse ne seni seviyorum ne de değer veriyorum demedi.

Yaşamam için hala bir sebep var mi?

Yaşım 21 ama 60 yaşındaki insanlarla daha iyi anlaşıyorum.
Bana kimse seni seviyorum demedi, yaşamak için hangi sebebim var?
Cevapla