Beni kim niye sevsin ki? Yalnızlıktan yakınmak boşuna.

2-3 senedir yalnızlıktan yakınmak boşunaymış bence. Şöyle kendime bakıyorumda hem fizik olarak hemde ruh. Fizik desen sivilceden mayın tarlası boy kısa kilo var güzel değilim kıl toparlağıyım. Fizikten baştan kaybettim zaten. İçimde iyi değil. Herhangi bir inancım yok. Hislerimi kaybettim. Dostum yok sevgilim yok. İnsanlardan neden beni sevmesini bekliyorum ki? Benden bir bok olmayack. Ölene kadar bir yatağım bir ben.
Beni kim niye sevsin ki? Yalnızlıktan yakınmak boşuna.
Cevapla