O kadar mutsuzum mi sadece biraz sevgi istemiştim birileri beni sevsin istemiştim o kadar yalnızım ki niye niye?

Ailem hep yanımda ama sadece maddi olarak manevi olarak ne bir arkadaş ne sevgilim ne de herhangi bir şey derdimi dinleyecek biri bile yok kalbim çok acıyor kimse görmüyor bile ailem her şeyi maddiyat saniyo senin için her şeyi yaptık diyolar ama sadece para olarak eğitim olarak
O kadar mutsuzum mi sadece biraz sevgi istemiştim birileri beni sevsin istemiştim o kadar yalnızım ki niye niye?
Cevapla