şu an bunu sorguladım. Yani tanışmak isteyen sevgili olmak isteyen oldu ama direk seni seviyorum sana aşığım ulaayn diyen biri çıkmadı karşıma
sad story
sad story
Bu cümleyi çok duydum ama şu an söyleyenlerin hiçbiri yanımda değil. Önemli olan söylediğin şeyin arkasında durabilmek bence. Seviyorum dediğinde gerçekten için kavrulurcasına, yüreğin tutuşurcasına sevmek.. Yoksa herkes söylüyor seni seviyorum diye. Bir çırpıda çıkıyor ağızdan. Üstelik bunu söyleyenler, bunun sorumluluğunu zerre kadar hissetmiyor.
Zaten sevgi bir anda ilk görüşte
Oluşmaz.
Karşındaki insanla zaman içinde konustukca tanıdıkça görüştükçe haraketleri ve karakterini tanıyıp sevdikçe içindeki beğeni ve hoşlantı sevgiye dönüşür.
👍👍👍👍
Valla bana da diyen olmadı. Ulan hiç duymadım o sözü ya. Biri de demedi ki "Senden hoşlanıyorum, seni seviyorum, sana aşığım." Ne diyeyim ki? Dünyada adalet diye bir şey yok.
gel kız sarılalım
Sarılalım kanka☹️😔😭
Cevap
26Cevap
Evet seni seviyorum diyen oldu, aşığım çok seviyorum gibi bir haykırma olmadı tabii. Duymak ister miydim? Evet hem de çok isterdim.
Kelimelerle değil davranışlarıyla söyleyen olsaydı önemi olurdu. Kuru kuru beni hiç tanımayan biri bile seni seviyorum dedi. Anlamı var mı, yok.
tabiki de yok ama 2side olsun
Gerçekten sevdiğimiz insanlara da söylüyoruz onlar ciddiye almıyor o kadar sapık yazıyor ki onlar yüzünden boşa gidiyor 😒
yaktım sana
umutsuz olma gidenlere el salla yoluna bak
Bırak arkadaşım kalpten söylenmedikten sonra dilden söylenmiş bir sözün ne önemi var ki... Söyleyemeyip bunu hissettiren insanlarda var amaa
Valla söyleyende, ne kadar doğru söylüyor bilemezsin...
o da doğru
He ya bana da pek söylenmedı soyleyen olduysa da hatırlamiyom
Diyen oldu ama kabul etmedim sevgilimi kabul ettim onada pisman oldum uyuz herif
Aşığım sana ölüyorum senin için, seni seviyorum uleeeeeyynnn shfksk
yalandan soylendi tabi ama hissedemedim o sicakligi hic
"Seni seviyorum" lafını duyalı çoook uzun zanan geçmişti. Bu hafta duydum. Duygulandım ne yalan söyleyeyim
banada çok seni seviyorum diyen oldu ama hepsi lafda anladın mı sevgi söylenmek istemez gösterilmesi yeterli
Dese de altında başka anlamlar vardır. Herkes adet edindi seviyorum yalanını
kime güvencez dimi
ney snei svyriem mi o ney hiç duymadım yeni bir şey mi
Ben bir kere bile sevildiğimi hissederdim sevilmeyi hep istedim ama kalbini bana veren olmadı.
Evet. İnsanları kendime aşık etme gibi bir huyum var
Kültür farklılığı tabi bişey dememk lazım aslında özür
Biz duyduktan noldu
Hani nerde seven mk nerde!!!
Uln yalan ya yalan yalan 🤥
Ben hergun diyorum kendime
Canım ben
helal sana kız
Annem diyor ve bu bana yetiyor.
analar baş tacı
hürmetler bu arada
Askerdeyim ve gerçekten özledim. 🙂
iyi tezkereler umarım sağ salim dönersin
Bana diyen Oldu lakin Ben Pek Oralı Olmadım
🙄
Kız Arkadaş Yapmak Çokta Akıl Karı Degil Aşık Olmak İrrasyonel Bir Durumdur Anlamsız Bence
narsistlik var mı biraz sende
Narsistlik Yok Estagfurullah
Üzüldüm ağa ne diyelim hayırlısı demekten başka
amin
İlla söylemesine gerek yok belli etmesi yeterli
duymak gerek
Kuru kuru seni sevdiğini söylese bunu gösteremezse daha mı iyi
ikiside olsun hem söylesin hem hissettirsin yahu
Öyle olması çok zor
zoru severiz zaten ah ah
Çok sevdiğinden değil zor sevdiğinden
iyi günümündee varsın da kötü günde yoksun neden...
Ooo bakıyorum da şarkılarla aran iyi
tabikiiiiii
Sen kaç yaşındasın
22 neden
Söyleyemem
Evet şu an sevdiğim 😂😍
Herkes seni seviyorum diyebilir, sonra ayrılır 😒
Belki daha sıran gelmedi.
Yalandan söyleneceğine hiç söylenmesin daha iyi
Yalandan söyleneceğine hiç söylenmesin daha iyi.
Çok ağır bir sözdür. Herkes herkese söyleyemez.
Yasemin Özilhan tadinda isen ben derim kelebeğim😅
Seni seviyorum.. direk 💕💓💕
cook..:) ama hepsi yalanciydi☺️☺️☺️
of 😓
@Tolga089 kahindir
@Tolga089 evlenmeden once 6 senelik iliskim ve sonrasinda Nisan donemim olan biri vardi. 6 sene dile kolay ve bana issiz adam filmini aglayarak anlatmisti, sen olmazsan ben bu durumda olurum hic evlenmem demisti. ayrilmamizdan 2 hafta sonra birini buldu ve evlendi onunla☺️ sonradan ogrendim defalarca gizlice aldatilmisim farkli kisilerle. evlendigim kisi ise, evlendigim gece bakire oldugum icin benimle dalga gecti, " haha bakiresin" gibilerinden... herkesi hice sayip evlenmisti. falan filan.. bir tanesi de gercekten seni seviyorum dememis yani
nemal adamlar var ya
boyleler cogu canim.. sozde seni seviyorum derler amaclarina ulasabilmek icin, gercek bambaskadir
@Tolga089 eski esim diyelim. o amerkada dogmus buyumus biri, yani benim. rahat bi cevrede buyumus. yani kiz kardesi o zaman 24 yasindaydi, rahat rahat ben bakire degilim diyebiliyordu. bakirelik onemli degildi o aile icin. Amerikali gibi olmuslar yillarca yasayinca... ama ilginc olan bakire oldugumu bilerek evlendi.. dalga gececekti neden evlendi ben de bilmiyorum
Biieyi kabul etmeniİzi rica edicem siZden yaa şimdiki gençler kızlar öyleki artık partnerlerin neyi sevdiği hoşlandığı şeyler belli değil odunaever olmuş millet sonra aile içi şiddet vukuat burda öyle sorular okudumki şaştım kaldım aşk sevgi gibi manevi duygular tamamiyle yok olmuş napıcaz böyle bilmiyorum
Bana dediler ama hala yalnızım boşver
😔😔😔😔
Aman boşver öylesi filmlerde oluyor.
Söylenmedi
sarılalım gel
Çokkkk
helal kız
Çok duydum ama inanç 0 😅
uff be
Ağzı olan herkes söyler canım önemli olan hissettirmek gerçekten seven biri söylemeye utanır ama hissettirir
ikisinide yapsın
Üstüne çikolata sosuda istermisin 😌
olur neden olmasın 😜
Seviyorum ullleeyn
yyaaalannn söylüyorsuunnn yyaaalaaan
fwfwgegwgwgw
Hehehe soruna gelince tanımak istiyenlere şans vermen lazım kimse seviyorum , aşığım demez. Tabi videodaki gibi istiyorsan ayrı csffafa
Bana oldu ama bende onu sevemedim
sad
Oda amacı farklı gibiydi biraz
zamanı vardır belki
zamansız bir zaman olmasında
Seni seviyoruz
allah razı olsun twtwgwhwh
Jsjs
Ekmağında oda ne yapsın sdfasd
@ᴡiɴᴄʜєѕᴛєʀ afiyetler olsun
@ᴡiɴᴄʜєѕᴛєʀ jajsj
Ailem hariç sadece 1 kişi
oyy
O da aldattı
şerefsiz
Köpppeeeekkkk
adiiiiii
Dediler. Yalan oldular
pisler
Söylendi.
demekki seni seven olmamış
Bana dediler ama inanmadım skdjkx
benimle tanışmak isteyen bile olmadi 😂😂😂
soğuk duruyosundur belki
Bilmem artik 😞
Seni seviyorum :d
dalga geç geç geç
yok dalga değil iyi hisset diye
acıdın bana demek 😔
yok hayır ya özür dilerim. o anlamda da demek istemedim. en iyisi susayım ben :(
üzülme bende üzdüm seni 😔 en iyisi ben terkedeyim ksyi
hayır hayır terketme
ben gidiyorum bu dünyadan
😔 🔫
nayır nolamas dur yerinde be adam asıl ben gidiyorum😔
belki orada "seni seviyorum" deme şansı olur gizli hanımefendi🥺
anca ölürsen seni seviyorum kelimesini duyucaksın diyosun yani oha duble sad story
şimdi de söylüyorum SENİ SEVİYORUM
vay be belki cadıyım belki öcüyüm belki kötü biriyim nasıl sevdin hemen şaak diye 😳
sanırım ağliyceğimmmm
ben seni her halinle seviyorum
anons ettir bidaha söylee bidahaaaa bidahaaaaa 📣
SENİ HER HALİNLE ÇOOOOOK SEVİYORUMMMM
teşekkür ederim be sen adamsın🤩
rica ederim
Bana da diyen olmadı
Ortaokulda oldu
Soylenmedi
yakalım sana da
Amaan, ben bos verdim
Çok duydum
helal be
Evet söylendi
sevindim senin adına
Söylendi evet 👍👍
Ne fark eder ki?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?