Ve sizin yazdıklarınız? Kim size, sizin kime gönderdiğiniz oldu?
Mektup mu? Kimse düşünüp yazar mı artık bu devirde. Artık o kadar hızlı yaşıyoruz ki her şeyi bütün her şeyi tükettik mektupları, sevgiyi. Her şeyi.
Oysaki Ahmet Arif'in Leyla'sına yazdığı mektuplar gibi içliydi aşklar Kafka'nın Milena'sına yazdığı gibi göz yaşı barındırırdı mektuplar. İnsan sevdiğinin kokusunu mektuplarla bulurlardı bazen sevgilin hasretini-güzelliğini anlatmak için kelimeler kifayetsiz kaldığında ; Sevgili mektubunda sadece şunu belirtir sevdiğine :
“Mektubun gecikti gene. Belki de ne yazacağını kestiremiyorsun. Oysa adını yazman yeter. Görünce içim aydınlanıyor.”
bana yazan çokta gerçek aileden sevdiklerimden gelen mektup 4 tane 3 ü babannemden 1 tanesi anlamdan acemi birliğinde kapıdan çıkarken vermişti asteğmen mektup geleli 1 ay olmuş eve giderken verdi a. m.. k çocuğu zaten beni almaya gelmiş bütün sevenler sevmeyenler kapıda al mabadına sok diyecektim ama onlara ablamın eli değmiş kirlenmesin... erken verseler cevaplarım usta birliginde telefon var... gerek kalmadı
Annemin bana yazdıkları var. Ben doğduktan sonra 2 3 mektup yazmış. Sonra iş güç hengamede kalmış devam ettirmemiş. Başka da mektup almadım.
Hiç mektup yazmadım zaruri durumlar dışında. Zaruri dediğim de ödev falan işte.
Var hatta benim yazdığım bir mektup bile var 😊
Hala saklıyorum çoktandır bakmadım ama arada açıp eskileri hatırlar duygulanirim.
Eskiden daha bir samimiymis herşey daha bir sıcak..
Cevap
27Cevap
Lisede yapmıştım. Çok hoşlandığım bir kız vardı. Hep arkadaş ordusuyla takıldığı için bir yanına gidememiştim. bir mektup yazıp yanına gidip uzattım. Dedim şimdi okuma eve gidince oku diye. Tamam dedi. Ertesi gün sevgilisini çağırdı...
Sevgilisi ne dedi?
Kızda suç var. Madem sevgilisi var neden alıyor mektubu, hayret.
İlkokulda yazarlardı :D Yok, hayır.
Yaa😂😂
Genelde kalemimden akan kelimeleri wordpad'e döküyorum.
Onun dışında allayıp pullayıp gönderdiğim mektup bulunmuyor.
Ben kimseye mektup yazmadım. Kimse de bana mektup yazmadı. ama yazsam ya da yazılsaydı iyi olurdu. belki anı olarak kalırdı.
Yazıp vermediğim var bir tane 😊 ilkokul anısıdır hala durur.
Biri "seni seviyorum loo" yazıp dolabıma atıp beni trollemişti o hala duruyor.
koreye yolluyorum havalı be e kargoda yolluyorum :D
Sevgilim birkaç tane mektup yazmıştı bana hala saklarim
askerdeyken gelen mektuplar var 8 - 9 yıldır saklıyorum . benle beraber de ölürler
Yurt dışından bir kızla çıkmıştık, onun ingilizce mektupları var, hala saklıyorum
halen yazarım ve yazmayida severim en yeni 2-3 hafta olmustr
Eh heh yeh bu agbiniz arkasinda kadin cesetleri degil koskoca mezarlik birakti 😊
Hayir hiç olmadi aslinda dicem de bir kiza mektup yazmiştim sahsen ilk okulda :D
Var. lisede aynı sınıfta olmadığım bir arkadaşımla ara ara yazisirdik baya mektup gibi. hala saklariz.😂
Rusya dan bir kızlar mektuplaşıyorum sadece gećmiştede oldu hep yabancı uyruklu kişilerle mektuplaştım
Evet eşimle benim evlenmeden önceki mektuplarımız hala elimde benim...☺
sevdiklerim yok o zaman mektuplarin cani cehennem e
mecburen yazıldı ve hala durur. Bir zamanlar kader mahkumu değildim kendim istedim mahkum oldum 😥
Daha dün mektup yolladım amcam hapiste ona mektup yazarım hep azda olsa varız biz 😂
Evet var. Eski sevgilimin mektuplarini hala annemin evinde saklarim.
Kardeşlerim Türkiye'deyken mektup yazarlardı. Onlar duruyor
bu sitede takılanların çoğu hayatında mektup görmemiştir
Evet, var ama daha fazla olmasını isterdim.
Yok, sağ ol. :)
Önyargıyı sevmem ve ne amaçla söylediğini de bilemem.🤔
İyi bakalım. Mektup gibi özel hediyeleri yakınlarıma gönderip almayı severim. Birçok insan da bunu sever. Teklif için sağ ol tekrardan. :)
Yazdığım bir tane var sadece.
Mektup arkadaşlarım vardi 2kisi. hala saklıyorum
sevdiğime değilde bazı arkadaşlarıma yazmıştım
Bende yok
İstanbul'daki son taşınmada hepsi yok oldu
yaklaşık 2oo tane..
Ooo😁
hayır yok. en son ortaokulda mektup aldım zaten
eskiyizde o kadar degil :D
Yok kağıt atıyorduk ilkokulda 😂
eskide kaldi ucunuda yakardik ne gunlerdi ya 🤣😂
Var yazdıklarım da yazılanlar da..
Dur bir büyük açayım düşüneyim...🤔
yok yaz
hayır.
Var tabisi
yok.
Var..
Yok sanırım
Hayır yok
evet var elimde
Yokk
hayır
Yokk
Var evet
O devir bitti
Var tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar