Hoşlandığım kız bana kardeşimsin diyor ne yapmalıyım sizce?

Öncelikle merhaba herkese ;
hoşlandığım kızla bu yaz birbirimizi görmüştük. il dışındaydılar bizim eve gelmişlerdi. (daha öncede biz onlara gitmiştik o zaman da konuşamamıştım). neyse her şey iyiydi güzeldi. samimiyetimiz iyi olmuştu gülerek konuşuyorduk onunla yani artık 1 adım daha samimi konuşuyordum kızla.
gece gittiler güzel vedalaştık ben yine pişman olmuştum konuşmadığım için
ertesi gün kıza mesaj attım günaydın dedim o da dedi mesaj attım rahatsız oldun mu dedim? oda dedi yok sonuçta sende benim bir kardeşimsin dedi ben bir şey diyemedim sende benim için öylesin dedim
dedim senle konuşmaya çekindim- o çekinmene gerek yoktu dedi
ertesi gün bunu izinsiz bilmeden etiketledim - dedi beni neden etiketledin dedi. bende dedim bir daha olmaz. tamam önemli değil dedi. sonra 1 gün aktif olmadı. ben sürekli mesaj attım. - sonra telefonum kırıldı giremiyorum dedi. bende geçmiş olsun dedim. akşama doğru meğer hesabı dondurmuş. bende takipçilerden çıkardı sanıyordum sıktım diye kızı. bende neden çıkardın hatam varsa söyle anlıyım özür dilerim dedim
o 2 saat sonra dedi seni niye engelliyim kardeşim dondurdum geri açtım dedi. ben yanlış anlamıştım özür diledim oda sorun değil kardeşim dedi. şimdi sadece günaydın , iyi geceler yazıyorum.

şimdi kız neden bana sürekli bastıra bastıra kardeşim diyor acaba kızı sıktım mı? ben ona sürekli ismiyle hitap ederken o bana kardeşim diye hitap ediyor neden? hikayelerime bakmıyor gönderilerimi beğenmiyor. beni umursamıyor bence şu anda ama güzel konuşuyorduk hiç geciktirmeden cevap veriyordu. sizce ben bundan sonra nasıl bir tavır sergilemeliyim? acaba hoşlandığımı anladı da o yüzden mi böyle konuşuyor? sevgilisi var mı bilmiyorum. belkide vazgeçmeliyim?
Hoşlandığım kız bana kardeşimsin diyor ne yapmalıyım sizce?
Cevapla