Öncelikle merhaba herkese ;
hoşlandığım kızla bu yaz birbirimizi görmüştük. il dışındaydılar bizim eve gelmişlerdi. (daha öncede biz onlara gitmiştik o zaman da konuşamamıştım). neyse her şey iyiydi güzeldi. samimiyetimiz iyi olmuştu gülerek konuşuyorduk onunla yani artık 1 adım daha samimi konuşuyordum kızla.
gece gittiler güzel vedalaştık ben yine pişman olmuştum konuşmadığım için
ertesi gün kıza mesaj attım günaydın dedim o da dedi mesaj attım rahatsız oldun mu dedim? oda dedi yok sonuçta sende benim bir kardeşimsin dedi ben bir şey diyemedim sende benim için öylesin dedim
dedim senle konuşmaya çekindim- o çekinmene gerek yoktu dedi
ertesi gün bunu izinsiz bilmeden etiketledim - dedi beni neden etiketledin dedi. bende dedim bir daha olmaz. tamam önemli değil dedi. sonra 1 gün aktif olmadı. ben sürekli mesaj attım. - sonra telefonum kırıldı giremiyorum dedi. bende geçmiş olsun dedim. akşama doğru meğer hesabı dondurmuş. bende takipçilerden çıkardı sanıyordum sıktım diye kızı. bende neden çıkardın hatam varsa söyle anlıyım özür dilerim dedim
o 2 saat sonra dedi seni niye engelliyim kardeşim dondurdum geri açtım dedi. ben yanlış anlamıştım özür diledim oda sorun değil kardeşim dedi. şimdi sadece günaydın , iyi geceler yazıyorum.
şimdi kız neden bana sürekli bastıra bastıra kardeşim diyor acaba kızı sıktım mı? ben ona sürekli ismiyle hitap ederken o bana kardeşim diye hitap ediyor neden? hikayelerime bakmıyor gönderilerimi beğenmiyor. beni umursamıyor bence şu anda ama güzel konuşuyorduk hiç geciktirmeden cevap veriyordu. sizce ben bundan sonra nasıl bir tavır sergilemeliyim? acaba hoşlandığımı anladı da o yüzden mi böyle konuşuyor? sevgilisi var mı bilmiyorum. belkide vazgeçmeliyim?
hoşlandığım kızla bu yaz birbirimizi görmüştük. il dışındaydılar bizim eve gelmişlerdi. (daha öncede biz onlara gitmiştik o zaman da konuşamamıştım). neyse her şey iyiydi güzeldi. samimiyetimiz iyi olmuştu gülerek konuşuyorduk onunla yani artık 1 adım daha samimi konuşuyordum kızla.
gece gittiler güzel vedalaştık ben yine pişman olmuştum konuşmadığım için
ertesi gün kıza mesaj attım günaydın dedim o da dedi mesaj attım rahatsız oldun mu dedim? oda dedi yok sonuçta sende benim bir kardeşimsin dedi ben bir şey diyemedim sende benim için öylesin dedim
dedim senle konuşmaya çekindim- o çekinmene gerek yoktu dedi
ertesi gün bunu izinsiz bilmeden etiketledim - dedi beni neden etiketledin dedi. bende dedim bir daha olmaz. tamam önemli değil dedi. sonra 1 gün aktif olmadı. ben sürekli mesaj attım. - sonra telefonum kırıldı giremiyorum dedi. bende geçmiş olsun dedim. akşama doğru meğer hesabı dondurmuş. bende takipçilerden çıkardı sanıyordum sıktım diye kızı. bende neden çıkardın hatam varsa söyle anlıyım özür dilerim dedim
o 2 saat sonra dedi seni niye engelliyim kardeşim dondurdum geri açtım dedi. ben yanlış anlamıştım özür diledim oda sorun değil kardeşim dedi. şimdi sadece günaydın , iyi geceler yazıyorum.
şimdi kız neden bana sürekli bastıra bastıra kardeşim diyor acaba kızı sıktım mı? ben ona sürekli ismiyle hitap ederken o bana kardeşim diye hitap ediyor neden? hikayelerime bakmıyor gönderilerimi beğenmiyor. beni umursamıyor bence şu anda ama güzel konuşuyorduk hiç geciktirmeden cevap veriyordu. sizce ben bundan sonra nasıl bir tavır sergilemeliyim? acaba hoşlandığımı anladı da o yüzden mi böyle konuşuyor? sevgilisi var mı bilmiyorum. belkide vazgeçmeliyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar