BİR TÜRLÜ VAZGEÇEMİYORUM, HER AN AKLIMA GELİYOR, ARTIK VAZGEÇMEK İSTİYORUM AMA OLMUYOR, NE YAPABİLİRİM?

merhabalar, 4 senedir bir çocuğa saplandım bir türlü bırakamıyorum 4 yıldır yemek yerken, gezerken gülerken ağlarken her zaman hep aklımda. onunla 2 sene beraber olduk, hayatımın en güzel zamanlarıydı beni kimse öyle sevmedi öyle üzerime titremedi kısacası bir kadının isteyeceği her şeyi onda buldum. ama sonra bildiğiniz gibi oldu sonumuz. ben ne yapsam bilmiyorum. artık psikopatlık derecesine geldim, onu nasıl geri kazanırım onuda bilmiyorum. hayatında kadın yok, sadece bir anda her şeyi bıraktı inzivaya çekildi benim güzel sevgilim. yolda yürürken bile onunla geçmiştik deyip yolun ortasında deliler gibi ağlıyorum. arkadaşlar BEN NASIL UNUTUCAM? NASIL ARTIK O AKLIMA GELDİĞİNDE AMAN DİYİP GEÇEBİLECEĞİM? YA DA NASIL GERİ KAZANIRIM? ÇARESİZİM NOLUR YARDIM EDİN BANA
BİR TÜRLÜ VAZGEÇEMİYORUM, HER AN AKLIMA GELİYOR, ARTIK VAZGEÇMEK İSTİYORUM AMA OLMUYOR, NE YAPABİLİRİM?
Cevapla