AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
203Cevap
Bana göre olması gereken öyle hesabı erkek ödeyecek diye bisey yok :))
Bir Kadın bir Erkekle sosyal bur aktiviteye başladığında hesaba yeltenmemesi gerektiğini bilmeli
paran icin senle birlikte degil seviyorum len seni😉
Hiç kız arkadaşım olmadığı için bir şey diyemem. Ama şahsen kız arkadaşım olsaydı ondan para almazdim
Farketmez ben öderim ama çok ısrar ederse de sorun etmem.. arada olabilir neden acizlik olsun...
Bence mükemmel bir olay. Bir kızın çok düşünceli olduğunu gösteriyor
Alman usulü benimsenmeli artık. Eşit şartlar altında para kazanılıyor (istisnalar kaideyi bozmaz ).
Yapmak istiyorum ama yaptırmıyor.
*Gecen bol olsun.*
Kendi parasıyla sevgilisini yüceltmek isteyen kız itemi
Şahsen ben mutlaka uzatirim geri çevirmesini beklerim parayi alırsa o iliski sona erer.
erkekleri sagilcak damizlik olarak goren onlari kullanan bir ornegi alkisliyoruz.. buyrun efenim sizi locaya alalim
@DUPEK eşim olacak kişiyle yemeğe çıkarım zaten erkeğin karısına hesap ödetmesiyle aynı şey.
ha sevgilinle yemege cikmiyon yani.. erkek arkadaslarinla? hele ki evlilikte para ikinizin de parasi ne fark eder sen odemis o odemis
@DUPEK sevgilim evlenecegim kişi ki ayrica eminim hesabı kendisi ödemek veya alman usülü yapmak isteyen kizlar ve asla partnerine ödetmek isteneyen erkekler vardir insanlar ve tercihler çeşit çeşit polemiğe gerek yok.👍🏻
tabiki tercihler farklidir.. erkeklerden beslenip para odememeyitercih ediyo olabilirsin saygi duyarim.. ama bunu soyleyis tarzin kucuk dusurucu ve asagilayici.. geri cevirmezse iliski sona erer.. demekki para icin birlikte oluyosun
Yediğimi içtimi başkasına ödetmem gururuma dokunur.
bence çok normal yani bir Jest oluyor tabi. Ve hep erkek ödeyecek diye bir kayde de yoktur.
fotorafta ki adamın bakışı herşeyi anlatıyor bence ushzgscaf
Arada yapılmalı, hem 'para yiyen' damgası yemez hem de ilişkide adil olmak gerektiğini gösterirsiniz
Sevgilinse eğer erkeklik taslamaya gerek yok. günümüz de her iki cinsiyetinde parası var
Kesinlikle normal 😊Bende yaparım 🤗Paranın lafı olmaz
Devamı gelirse kusura bakmayın da kız salaktır. Ama bir kerelikse nolcak? jest dir.
Madem öyle yapıcak hesabı kendi direkt ödemesi daha mantıklı yoksa eline para sıkıştırmak falan kesinlikle acziyet..
kucumsemek istiyordur ya da biraz akli eksiktir yanlis bir davranış 😉
Acziyet bence. Hesabi odeten erkek de hic mi gurur yok acaba 😒
Bir şeyiniz de özgün olsun hep alıntı, çalıntı.
Bir şey ifade etmiyor
Paramla sen severim fdiyor ayrıl ondan dinen de caiz değildir sevgili ayakarı
Acziyet de değil jest de değil. Sıkışık zamanlarda olabilir.
Bence cok dusunceli bir davranis. Ama dikkat etmek gerekir.
dusuncelı olduğunu helal olsun ya nerde böyle ınsan
Onu bilmem ama kasadaki hatun baya etkilenmiş Yeni bir aşk😍 doğuyor sanki hatunlar arasında 😉
Bütün yükü erkek kaldırmamalı. Ortak ödenmesi gerektiğini düşünüyorum.
Benim icin normal birsey
Hayat musterek
Seviyosam sömurmem beraber hallederiz
Erkek küçük düşebilir
Parayı direk veririm. Dolaştırmam
Acizlik kavramını bilmeyenler için açıp bu kavramın açıklamasına bakabilir.
tebrik ediyorum sizi çok düşüncelisiniz bnce sevgiliniz şanslı tabi buna alismicaksa 😊
Ben de yaptım, yapıyorum. Cünkü o cok takılıyo erkek öder olayına ben de öyle görünmesini sağlıyorum
EE? @Sarivari
O değilde şu ortadaki kronun keyfi oldukça yerinde, görünüşe göre bu iş çok hoşuna gitmiş :)
Benim canım sevgilim o çalışıyor ben çalışmıyorum diye bana odetmiyor. Ama ben de hep ona bir seyler alırım genelde yiyecek :)
Ama bence her şeyi erkek karsilamamali 😐Erkek bu durumu farklı algılıyor kendinde eksiklik olarak görüyor keşke bu şekilde olmasa.
Sevgilisinin odemesinden bıkmış biraz da ben ödeyeyim dusuncesi.
Erkekler para s*cmıyor biz ödesekte güzel olur cjdndn
jest yapıyor bence çünkü her koşulda hesabı erkekler ödeyecek die birşey yok
Alman usulü en iyisi bu zamana kadar kafam hep rahat etti.
Hiç bir şey değil. Ödücek tabi kız. Eşi değil bişiyi değil sonuçta. :/
Yahu şimdiden böyle yaparsa evlenince çok burnu sürter
kız kendi ödeyebilir sevgiliye para vermek aşağılayıcı olabilir
Erkek egosunu pohpphlamaktır. Mantıklı bir davranış kişisine göre...
Bence hiçte acziyet değil. Bunların mevzu bile edilmemesi gerekir.
Paranın lafını yapmayız. Yeri gelir ben öderim, yeri gelir o öder. Yoksa nasıl biz oluruz ki.
.
@m_fatmanur, kesinlikle en doğru yol bu.
Kuralları pass geçebileceğiniz noktada burasıdır zaten.
.
Katılıyorum.
Ters bence de , Erkeklerin gururu kırılabilir böyle bir durumda
hiç sevmediğim bir konu. kural nedir sevgiliyse erkek zaten direk öder. yok arkadaşıysa kim teklif ettiyse görüşmeyi mekanı o öder.
benim için bu bir jest değil acziyet ben kabul edemem böyle birşeyi gururuma dokunur illa jest yapıcaksa hediye alabilir.
Niye öyle düşünüyorsun? Ben mesela hiç hesap ödetmedim. Hep ortak oldu. Utanırım birine ödetmeye. Acizlik falan degil. Gayet normal bir durum bu :)
@Cirkin-Betty ben kendim için söyledim ota boka para harcarken hiç düşünmüyoruz da sevgilimle bir yemek yemişiz kahve içmişiz onu da sevgilime mi ödeteyim. ben de hiç hesap ödetmedim ben öderim benim yapım böyle senin söylediğin benim karakterime ters bana göre normal bir durum değil. başkası ödetir saygı duyarım bir eksiklik olarak görmem ama ben yapmam yapamam. daha 15-16 yaşlarındayken sevgilimle buluşmaya gideceğim zaman bazen param olmazdı arkadaşlarımdan borç alır da giderdim. öyle zengin biri falan da değilim ama dediğim gibi yapım böyle değiştiremem.
Bayılırım böyle tiplere :)
@Cirkin-Betty neslimiz tükeniyor ona göre :D
bazılarıda ödeyeceğini biliyor erkeğin elini çantasına atarken suratına bakıyor acabaaa durduracak mı?
ben olsam adam yemeği ödedikten sonra tatlıyı da ben ısmarlıyım bir yer biliyorum gel derdim
herkes senin kadar düşünceli olamıyor..
@Proleteria e yani hep ödetmek de kendime yediremem. hem hep erkeğe yüklenmemek lazım
hep erkek de ödememli zaten güzel düşünüyorsun tebrik ederim :)
Bence ilişkiye inanmak cünki bir kadın erkek icin bunu yapıyorsa bu ilişkiye inandıgını gösterir
Sevgilimden aramda paranın lafı olmaz o an kime denk gelirse o öder
Bende yapiyorum ama değer bilmiyor yapınca hep istiyorlar
Kadının hesap ödemesi gayet de doğaldır. Ancak al buradan öde demesi aşağılamak gibi oluyor sanki.
Sürekli erkeklerin ısmarlamasına gerek yok kız parası yesinler biraz 😂
kıza bak be doğru
Olabilir hep erkegede yuklenmek yanlış bence hos bir jesst
Gayet normal ama karşıda erkeğin hoşuna gitmeyebilir
Normal bir durum ya
Bu kadar büyütmek veya alınmak yanlış bence
o bir anne olacak kadın. o bir iyi niyet elçisi. o bir melek :)
Her zaman alman usulü olmalı benim görüşüm. Tek tarafa yük olmak doğru değil 😊
Arada olabilir işte tek tarafa yüklenmemek lazım sürekli bir taraf vermemeli. Jest sayılır.
Kesinlikle! Bu sayede kimse cebindeki para yüzünden teklifi reddetmek zorunda kalmaz.
@dınkıf yani sonuçta karşı tarafın cüzdanı ya da hesap ödeme makinesi değiliz 😜🙄😎😊
Haklısınız da. Bu tartışmaları artık saçma buluyorum. Şimdi kadınlar da kendi ayakları üzerinde durabiliyorlar. Aramızda fark yok sayılır
saçma bence ödicekse kendi ödesin sevgilisine vermesi aciziyet