AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
203Cevap
Olabilir acizlik olarak görmemeli anlayış ince fikirde denilebilir
Bunun tartışmasını yapmaya gerek yok jesti kimin yapacağını tartışmak gereksizdir.
Kimin parası varsa onun ödemesi yerinde bir davranış
bilmem aslında güzel bir duygu tatdıran olmadı daha :D
- leyen kizlara nediyon allahim para yiyenlerden sana siginirim 😀👏
satın alınmayan kızdır
en güzel harekettir
bu kızlar erkeği çıldırttır özgüven fışkırırır
Ara sıra olursa jest ama sürekli olursa ne olur bilemiyorum
ne olursa olsun sevgilerler dışarı çıktımi hesabi erkek ödemeli
Neden siz aciz misiniz?
acizlikte alakasi yok ama doğru olan bu.
Sonra kadını cinsel obje olarak görüyorsunuz demeyin. Böyle hareket ederseniz karşı tarafa her hakkı vermiş olursunuz. Onun sizi satın almış gibi düşünmenize sebep olursunuz.
ahhh saçmalama lutfen erkek zihniyeti fazlasıyla iyi bildiğim söylenemez ama kadınlar bana gire hesap ödemez eğer cömert bir erkekler çıkıyorsam o hesabı öder.
@adasade Nerede kaldı kadın erkek eşitliği? Erkek o halde üstün ırk mı?
kadin erkek eşitliği hep vardi... a evet kadinlar ve erkekle eşit ama taciz ve tecavüz konusunda eşitmiyiz onda şüpheliyim işte. hesap ödekle kadın erkek eşit oldugunu çözemeyiz.
Sürekli hesabı erkeğe ödeten kadın acizdir kendini kullandırır. Ayrıca biraz karakter ve gurur sahibiyse kendini rahatsız hissetmesi gerekir. Bu kadar net.
senin bu kadar tabucu ve cinsiyetci oldugubu bildeydim arkadas bile olmazdim @adasade
cinsiyetcinin tekisin... belli oldu.
senin bu kadar tabucu ve cinsiyetci oldugubu bildeydim arkadas bile olmazdim @adasade
cinsiyetcinin tekisin...
olmazsan olma allah allah sanki çok umurumdasinda.
bana kendini oldugundan farkli tanittind da noldu? cinsiyetci. tabucu... cogunuz aynisiniz
ben tabulardan nefret etmeye devam etcem siz kizlar icin degismeye degmez...
sizin dayatmalarinizi yapmak zorunda degilim lan tamam mi... beni sen ya da baskasi degisteremez. @adasade
Bence benim düşüncem yalandan da olsa bu sefer ben vereyim ya da içecekleri ben alayım demeli tabi ki bu örnek o kızla evlenilir.
dogal bir şey bence, hep esitlikten bahsediyor kadınlar hesap da odemeli bence hep erkekler olmaz o zaman esitlik nerde kaldi
bence tartışılacak bir konu bile değil. Kim ne yediyse içtiyse ortak olarak ödenir. benim yediğim 100 TL diyelim onun ki 90, ben 140 veririm o 50 kapanır. Hatta hoşuna bile gider.
Eğer tüm hesabı ödesin diye veriyorsan bence bu erkeğin gururunu biraz incitebilir
Kıza bakacak paranız yoksa sevgili vs bulmayın beyler erkekseniz aslan gibi ödeyeceksiniz.
Hadi ya bayan akıllı :)
Erkekdediğin hesap öder kadın da erkeğine itaat eder.
O da güzel bir ilişki o zaman okey :))
Valla sevgilide olsa bir olur iki olur öderim ama 3 onunda elini bir cüzdanına atması lazım karakter şahsiyet bunu gerektirir erkek ödetir ödetmez o ayrı
sevgilisinin zor durumda bırakmak istemeyen kız tipipdir.
salaklığı erkek de adam deģilmiş kızdan para aldığına göre
kesinlikle bir bayandan para almam varsa param davet eder hesabıda been òderim bayana hesap òdetmek racona teeerss
Kadin parasi yiyen erkekden hayor gelmez kesinlikle eminim
Kişiye göre değişir.
Kimine göre jest kimine göre aciziyyet olabilir.
Güzel bir davranış ama çoğu erkek kabul etmez yani ben kabul etmem
Bence bir jest.. Aşkın ve tüm kalple sevmenin en masum hali.
Neden sevgilisine para veriyor? Böyle bir muameleye gerek yok, içinden geliyorsa direk kendi ödesin.
hayat müşterek karşılıklı saygı çerçevesinde olabilir. kötüye kullanılmadığı sürece
ince fikir genelde öyle bir tutum sergilenir ama çoğu ödetmez
kızın durumu iyi erkeğin değil ise kabul edilebilir sınırları korumak şartıyla
Param yoksa zaten söylerim illa parayi benim vermem gerekmiyor
normal bence hep erkek oderse o zaman kız utanır parası yok gibi.
Öyle bir kizla evlenilir... seni hiç zor durumda birakmaz...
Hayat müşterek erkegi kizi olmaz bu isin kimin durumu varsa o karsilar
kızların nasıl olursa olsun hesap ödemesi ters gelir bize
Karşı tarafın hesap ödemesinden rahatsız olmaya başlamış ve artık bir şeyler için katkıda bulunmak isteyen kızdır, düşüncelidir, kaybedilmemelidir.
durumu yoksa bence iyi bisey sevgilisine her zaman bisey odedip ona gebe kalmak istememis olabilir iyi bisey bence
Bir erkeğe para vermek onu küçümsemek anlamına geliyormuş. Eniştem söylemişti ama bence hayat eşit olmalıdır
Ben de ödeyebilirim yani benim hesabımı sevgilimin ödemesi beni rahatsız eder.
Bana yapılsa onurum kırılir.. Kaş yapayım derken göz çikartir
jest tabikide bu kadar yük yüklemeyin bu erkeklere yav bizde insan evladıyız :D
Bence normal birşey. Yeri gelir erkekte öder para konusu yapılmamalı bence
ne alaka ayrımcılığa giriyor bu şu an kadın para kazanığ ödeyemezi hesabı illa erkek mi ödiycek
Bana kalırsa bu jest, Kızlardaki özgüveni ortaya çıkarmakta bence.
jesttir sonucta ikiniz yediniz yarin da sen odersin olur biter
Ortak ödenmeli şahsen ben kızların yanında para çıkarmaya utanıyorum 😃
Alman usülü gayet normal zıkkımlan sın hep benmi odeyım
Hesabı bende öderim problem yokta sevgilime niye vereyim gidip kasaya öderim yani
Al burdan öde yerine kendi ödese daha iyi olur diye düşünüyorum
ben erkek olsaydım yani kendimi küçük görürüdüm ve utanırdım ondan kız sadece bir kere ısrar etmeli
Adamın durumu iyi değil sevgilisi bence ona Jest yapıyor
Amacım sana hesap kitlemek değil demeye çalışıyor bence
Bence erkeğin jigolo olduğunun bir tescilidir
parayı kabul eden erkeğin erkekliğini sorgularım
aynennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
kalkıp kendisi öderse jest olur...
Saçmalık bana göre hesap ortak ödenmeli
Para vereceğine sen ödesen olmuyo mu?
Nezaketen de olsa teklif edilmeli bence.
Aaaa minik kuş 😃😂
Kızlarda ödesin ya nolcak..
ödemek istemis ödemis işte
Çok büyük bir saygı göstergesidir
Kasanin sevgilide olduğunu ifade ediyor 😄
Hesabı ödeyemiyorsa da bir hediye falan alsın
:D eh beee ne koparırsam kardır diyorsun yani. illa birşey mi almalı
Bayan kişiden bahsediyorum
Hoşuma giden takdir ettiğim bir davranış
bende öderim sorun değil
Samimiuet ve saflık 🙊
bence güzel bir jest bazen yapmışımdır
Başıma hiç gelmedi bilmiyorum