AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
203Cevap
en fazla iki üç defa çok ısrar ederse iyi niyet ve jest olarak görüp kabul edilebilir. ama her zaman ve çoğu zaman kabul etmem. açıkçası hoşuma gitmez.
Ben ödersem ayıp olur ataerkil düşüncesinin bir ürünü. Bu kafada ezik bir erkek vardır belki bilemiyorum ama etraftaki insanların umurlarında bile değil emin olun.
HAyatın müşterek olduğunu savunanlar böyle yapmalı bence. Cebinde parası yok ama seninle görüşmekte istiyo biliyosun ay sonu yani ödesen be olur ki hep erkek mi ödeyecek çok saçma
Çiftlerin birbirine destek çıkması gayet doğal ve güzel bir şey ama bu sürekli oluyorsa doğru değil bence
Kızların hesap ödemesinde bir sıkıntı yok ödesin ve ödesinler ama erkeğe vermesi erkeğin ödemesi bence yanlış erkek açısından aciziyet
Bence bir erkwk yanina bir bayani davet ettiyse hesabi kendi ödemeli ama istisna olmaz aralarinda anlasir giderler ayri birsey
Bence güzel bişey. Özellikle de üniversite öğrencileri için. Neticede anne babasından aldığı parayla yaşıyor bu insanlar. Her gittikleri yerde erkek hesabı öderse evin yolunu bulamaz.
acziyetle ne alakası var ayrıca sevgili bile olsa artık senin paran benim param diye birşey olmamalı yeri gelecek kız ödeyecek yeri gelecek erkek
bende kasada ödemek yerine masada parayı bverip burdan öde şeklinde yaptığım çok olmuştu daha nazikçe bir davranış oluyor
Al buradan öde demesin direk kendi ödesin, diğer türlüsü erkeğe olan saygımı yerle bir eder. ya da gidip simit yesinler erkek ödesin
Eşitlik isteyip hesabı erkek odemeli diyen iki yüzlü kizlara gore daha takdir edilesi tabi
lafi koymussun kanka :)
@Near-N anlayana 😉
"kasaya niçin sen vermiyorsun diye sorularak" cevaplanması gerekendir.
Hayatta karşılaşılabilecek çoğu şeye göğüs gerebilinecek birini.
Varlığıda yokluğuda birlikte olgunlukla karşılayabilecek birisi olduğunu
Benimde ödemişliğim olmuştur ama bunu kullandığını anlarsam yol veririm hiç işim olmaz.
Bence jest. Annem de yapar bazen. bir masada hesabı erkek ödemeli :)
Kadın erkek eşit diyip hesabı erkege kokleyenlere oldum olası tavım çok ısrarcı olmayın ama jest güzeldir
Kalkip hesabi odeyip onu rencide etmek istemedim. Ben de eline verdim parayi sen öde dedim. Yanlis mi ettik acaba
Başlarda ısrarcı olmadan ödemeye çalışırım. Kabul etmezse üstelemem, sanki gururları inciniyo gibi asabileşiyolar felan 😒
Bence hoş bir davranış değil. Yapmadım yapmam da.
Bu erkek parası yiyorum anlamına gelmiyor bazen o ödüyor bazen ben
Direk siler atarım öyle saçma şey mi olur dilenci miyiz biz? O zaman git kendin ver hesabı daha iyi , siz de abartıyorsunuz iyice bence
her işi kendi yapabilicek güçlü bir kız dır erkek arkadaşına yuklemiyor ve dusunceli davranan kızdır boyle kızlar güçlü kizlardir
ne aciziyet ne de jest.
Belki kendisi ödemek istedi belki de sevgilisinin parası yoktur.
Yani kimse bilemez.
Yaptigindan pisman oldugun sey nedir? desen bu iste!!! Cunku erkege odeten kizlar hep daha kiymetli oluyor...
Jest kadın erkek eşitliği var sonuçta tabi erkek çalışıyorsa erkek ödemeli ama bunlar lisede sevgili falansa eşit ödemeleri gerekiyor
Valla kızın merhametindendir. Ama şu sevdiğinin cebinde belki para yoktur diye düşünüp karnı aç olduğu halde bile tok olduğunu söyleyen hatunlar efso.
kibarlıktır her seferinde erkeğe yüklenmek olmaz bence ama utandırmamak lazım bu durumada alıştırmamak lazım arada jestler olabilir
Acizlik bence. Bunu kabul eden erkek eziktir. Ya kadın oder ya erkek oder ya da birlikte ödenir. Parayı verip odetmek ne ya
O değil de ben, arka fondaki erkeğin gülüşüne takildim. Şeytani bir pırılti ile gülüyor. "Oh be, yine hatuna kilitledim" der gibi 😃😂😂 @PöhadaLmira
Banada oyle geldi hesabi odetiyolar kiyafet aldiriyolar vsvs arkasindanda keriz bir hatun var geziyorumda enayiyi kullaniyorum birde patasini yiyiyorum ben yakissikliyim etrsfimda cok boyle kerizler diye ĺanlatip makara yapiyolar...
@Aynur65 sağlık olsun nine 😉
Ayip ediyon nine diyerek ninelere hakaret olur daha torunum yok
@Aynur65 ben bilmem.
52 yaziyor orada 😂
Ne olmus yalanmi yaziyim herkes gb burda genclermi olmak zorunda biz genclere onculuk yapiyoruz akil veriyoruz kizlarimiz erkeklerimiz hepdi bizim cocuklarimiz kimseler ezmesin kandirmasin ne o zorunami gitti senin hesabi ödedin duyeé daha cokkkkk ödersin hesap hovardalik yaparsan hesabini ödersinnnnn
@Aynur65 ne diyon laaaaa nine?
Umrumda bile değil dediklerin.
Neyi zoruma gidecekmis...
Şimdi toz ol yorumumdan...
Harun musun nesin
Gayet normal ve olabilecek bir şey. Aksine, her hesabı erkeğe kitlemeye çalışan kadın irite edici olur.
hiçbir art niyet görülmeyen bir davranış, erkeğin hesabı ödemesi ne kadar normalse bir kadının hesap ödemesi de bir o kadar normaldir
direk kız verse parayı namussuzluk mu oluyor? ne gerek var bu tür şaklabanlıklara?
yapılması gereken ama nedense erkeği inciten bir davranış
Bir müddet sıkıntılı olabilir. Ama daha sonra senin benim param kalmıyor ilişkide. Beraber ortaklaşa harcama başlıyor. Ben harçlık bile alıyorum bazen. O da benden alıyor. Para paradır dert edilmesi gerekmez bence
Israr etmesine gerek yok. Herhangi biri bana bir şey ısmarlamayı teklif ettiyse hiç zorlamak adetim değildir. fdgdfgdfhshgn
olabilir yanii bir gün o diğer gün o ne var bunda yiyici kızlardan değildir en azından
Olması gereken bir şey bence. Hep erkekler odememeli.
parayı erkeğe vermek yerine kasaya vermek daha iyi olur
Çocuk hep ödediyse bu zamana kadar parası bitebilir erkek olunca sınırsız kredi kartın olmuyor sonuçta bence bunu düşünmek eziklik
Kızın parasına kıyılır mı hiç? Hele ki gönül verdiğin bir kadın ise..
Hep erkek ödeyecek diye bir şart yok. Sevgiliysen ortak ödenmeli. Bu tarz şeylerin lafı olmamalı.
.
Sayın @MysteryLady
Kesinlikle katılıyorum.
Hep sen, hep ben tartışmasına girersek;
BİZ nasıl olabiliriz ki?
.
@experienced16 Kesinlikle katılıyorum sevgililer arasında böyle şeylerin lafının edilmesi bile huzursuz edici. Senin param benim param dersen biz kavramı olamaz.
En temizi alman usulü. Ama kızın içinden geldiyse ismarlayabilir. Gurur meselesi yapmaya gerek yok
Ben yapamam öyle bırsey...
Yanı ben 28 yasındayım oda gayet olgun bırı kalkıp ona para veremem al buradan öde dıye...
Bence jest çünkü erkek arkadaşımın ard arda para ödemişliği olunca mahcup oluyorum. Belki garson direk benden para alınca onun zoruna gider diye parayı sevgilime veriyordum. Tabi kıymetimiz bilinmedi o ayrı
biz sevgilimle buluştuğumuz zamanlarda kimin parası varsa hesabi o ödeyecek diye çözüm bulmuştuk her hesabi erkeklere ödetmek yanlış düşünce
bence dogru degil ama bunu yapan kız cıkarsız seviyordur
Evet oldu. Ama büyük miktatlarsa ödenen, sonrasında yarısını bana geri ödemiştir.
eğer erkek cimriyse hep kız ödüyorsa o erkeğe adam değil madam denir
Seni seviyorum bayılıyorum bitiyorum, lütfen beni terketme bak rahatın için herşeyi düşünüyorum demek
benimde ekonomik özgürlüğüm var demeye getiriyor. parayla erkeklik olmaz sadece
bırakın yapsınlar cenrilmenliklerini mezara mı götürecekler parayı sanki
her seyi erkek yapmali zaten size gore...
duruma göre alman usulü de olur. çok istiyorsa dedim zaten.. erkeklerin çoğu hoşlanır böyle nestler yapmaktan
jest
ben hoslanamam... istisnalari gormezden geliyosunuz hep.
gorusunde cok istiyorsa diye bir sey dememissin ayrica
neyse ne işte...
gecistir anca
sizin dayatmalariniza tukureyim.
şakamısın kardeşim ne dayatması
sizlerin sayesinde sizlerden ve asktan hep soguyorum.
Neden duruma göre Alman usulü? Yeri geldiğinde erkek ödüyorsa yeri geldiğinde kadın da ödeyebilir
kendileri cok ayricalikli zaten.. ne cekiyosa erkek cekiyo
kadın ödemez tamam mı. kadın ödeyince erkek kendini nimetten sayıyor ve aldatıyor sizi çok şımartmaya gelmiyor. en fazla alman usulü işine gelirse
işte keyfine gore hareket ediyorsun.. yuru git ya isine
dayatmalarin sende kalsin...
hahaha kadın ödeyince de sen kendine göre sömüren oluyorsun. ne akıllısın sen ya.
ben kimseyi bir sey yapmasi icin zorlamiyorum ama siz dayatiyorsunuz...
erkegiz diye yapmak zorundaymisiz işte sizin zihniyet...
anlama güçlüğün var sanırım. boşa anlatmışım. hadi yorum yapma artık
bal gibi de dayatiyosunuz...
@Heycuud Sen bu kafa ile en fazla cinsel obje olarak görünmeye mahkumsun. Erkek ortamında sen ve senin gibilerin nasıl muhabbetlere meze olduğunu iyi biliyorum. İlişki içinde olduğun adam satın alma opsiyonu elimde her ihtiyacını karşılıyorum bana bel bağlamış durumda diye düşünecektir
siz her türlü lafını çeviriyorsunuz zaten kanka ortamında. üstüne para verip bir taraflarınızı kaldırmamak en iyisi.
bunlar icin erkek para kaynagi o kadar...
ya sen sus aklı evvel
tabi tabi... niye boyle bir toplumdayim ki.
hahaha dışarı çık da gör yabancı kızlar erkeklere para yediriyormuymuş. git gör.
@Heycuud Ben hak edene hakkını veririm. Hem pozitif hem negatif :))
Karakterli olanı muhabbetime meze etmem :))
ben yabanci kizlardan bahsetmedim bu bir.
ikincisi de kimsenin parasini yemeye niyetli degilim sizin gibi... ucuncusu de bu toplumdan hic memnun degilim...
ben de memnun değilim
en azindan insanlarin parasini yemiyorum... sizin erkege yaptiginiz gibi
ya komedisin sen bildiğin kendi etrafında dönüp duruyosun kim ne diyor umrunda değil
senin ya da toplumun dusunceleri zaten umursanmaya degmez. benim kisiligim aykiri cogu seye...
@fussemaniaq senin hakkımı vermene meraklı değilim. sevgililiğe de karşıyım ayrıca
yaa dimi sen farklısınn
farkliyim ya da degilim adini siz koymak size kalmis
adini koymak size kalmis...
Hşşt sakin ol hemen o parayı yavaşça yere indir ve cebine koy. Lanet olsun beni rezil ettin sebebi neydi ki! Şaka bir yana umrumda değil o aşamalara gelmeyeceğim için
Cifler icin soyluyorum kiz odeyecekse eger erkege verip erkegin odemesi daha makul bence ciftlerin arasinda para muhabbeti olmaz zaten hersey ortak olmaya baslamistir
Kadın derin düşünmüş, ama kimin ödediği önemli değil hesabı.
Bana göre erkeğin ezikliğidir paran yoksa ona göre bir yere gidersin kadından para alınmaz
niye her seferinde erkek ödeyecek diye bir anlayış var ki zaten
Bend e yok yaptım hatta hep ben oderdım masada ona parayı verırı gider i oderdı
Mantıklı bir iş. Erkeklere yüklenmemeli her zaman hesap. Yazık ya :/
Neden kendisi ödemiyo da sevgilisine veriyo onu anlamadım jfşg
Düsünce olarak dile getirilmesi güzel..
Ama sonrasi icin bilemicegim.. :/
Güzel bir jest, onurlu bir davranış..
Yine de ödetmem tabi.. Ama teklif etmesi hoşuma gider..