
Dipnot : - seni daha iyi tanıyabilmek için..(kırmızı başlıklının kurdu) 📍
Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈

Ben çabuk soğuyan birisiyim. Yani kıyafetini, çorabını falan yerde görsem soğurum direkt. Uyurken nefes alıp vermede ses çıkarmamalı. Ben hiç ses çıkarmam dolayısıyla rahatsız olmak istemem. Odasına gidip uyandırmak isteyeceğim ama yatış şeklinden de soğuyabilirim.
Benim için fark etmez ama ayrıldıktan sonra da ''Kullandın attın beni alçak'' deyip kafama çıkmasın.
Bence her şeyin yeri evlilik sonrası. Ayrılma gibi düşüncen olmuyor nasılsa evlisin, alışmak zorunda olduğunu bilirsin.
Bu sebeple evlilik öncesi, no.
Bize ters
Doğrudur
Dogrudur ne sogukkanlı mardinli
Bana nasil geliyorsan bende oyle geliyorum "sıcakkanlı" Iğdırlı
Evet ben sicakkanliyim. Her zaman oyleydim degismem senin gibi
Değişmedim diyene bak 👏
Degişene değişiyom sade
Değiştiğin icin değiştim. Daha dogrusu uzaklastim uzaklastigin icin
Hayricim muhattap olma su yılanla ya addfc
@mmathildaa haklısın valla nsns
Bana yılan diyen tosuna bak sen :d
O tosun sana kosunnnn ekzjnd
@mmathildaa hard work sayesinde kilo vercen sen inaniyorum :d
Kudurma bu kadar Bülent sjjss
@mmathildaa kes lo:d
Bencede yaşanmalı çünkü evlenmeden önce tanıyıp evlendiğini sanıyorsun ama aslında evlendikten sonra tanıyorsun o yüzden daha iyi tanımak için olabilir aynı eve girince tanıyorsunuz size uzaktan iyi gelen tarafı evlendiğiniz aynı evde kötü gelebiliyor 🙂
Hayır asdd
Cevap
37Cevap
Amerikada birinden biri öbürünün evine taşınıp. Birbirlerini tanımaya çalışıyor. Anlaşılıyorsa evleniyorlar. Bence güzel bişey erkeğin sevdiği kızın kızınde sevdiği adamı tanıması için güzel bir yol. Ama bu ülkede yemek rezillikler olur. Denenemez bile bu kıyamete kadar böyle. Kurda kuzu teslim etmek gibi ne yazık dimi
Bu en mantıklısıdır. Karşındaki insanın ev yaşantısını yani doğal halini görmen lazım ki sonradan 'Kimle evlendim ben' demeyesin. :):
karikaturistan.files.wordpress.com/.../...ylan.jpg
Evlenmeden önce iyi tanımak gerekir tamam ama aynı evde kalmak farklı birşey. Hele biraz uzun olursa bu kalma işi daha evlenmeden başlar kavga gürültü. Çoraplarını sağa sola atma tabağını mutfağa götür derken bir bakmışsın ayrılık gelmiş dayanmış kapıya
aynı evde yaşamak
bu ülkede sıkar biraz.. d
diyelim mümkün oldu
kimse evlenmez bence
Yoo..
Evlenince nasılsa tanıyacam 😏
Ne gerek var önceden kirlileri ortaya koymaya..
#Vesselam
Evlendiginde bir surprizle karsilasmaktansa evlenmeden once bu surprizle karsilasman daha iyi olmaz mi :)
Sürprizleri severim 😏Hele Rabbimin hediyesine bayılırım 😊
Hayır yaşamam. Evli olmadığım insanla aynı evi paylaşıp kendime sıkıntı çıkaramam. Zaten evliliğin en kötü tarafı birinin sorumluluğunu üstlenmek, ev işleri falan. Ailemle yaşarken böyle dertlerim yok. :D
Ben yaşarım dedim yaşadım. Sonu ayrılıkla sonuçlandı. 😂
Peki rahatsiz olmazsan nedeni neydi? 😅
Anladim. Tesekkur ederim cevabin için 😇
Bırakında evlenince tanısınlar.. evlenince tahammül edemezlerken.. sevgiliyken iki gönül olunca samanlık seyran olur masalına kapılıp.. Kutsal evliliği hic etmesinler bari..
Aslında yurt dışındaki gibi burada da ilk önce aynı evi paylaşıp beraber yapılabiliyor mu diye bir bakılsa boşanmaların sonu gelir ne yazık ki türk toplumunda böyle bişey yok
türk erkeklerini ne yapıcagını söylim o zaman evde vakit gecircek olmadı deyip ayrılcak
@scorpion026 Benim fikrim o yöndeydi önyargılı davranmak istemem
o fikir bizim burda fırsatcılığa döner zaten eve atmak için kırk takla atanlar varken hepsi demem ama yüzde 90 ı dediğimi yapar
@scorpion026 Her zaman yanılma payı vardır 5 parmağın bir olmadığı gibi erkeklerde bir değildir illa içinde 3 5 çürük vardır diğerlerine laf söylemek yakışmaz
istisnalar kaideyide bozmaz biz çürük değil çürüklerin içinden sağlam ayıklamaya calsııyoruz
@scorpion026 Düşüncelerine saygı duyuyorum...
Gecen güzel olsun hayırlı geceler Arkadaşım...
teşekkür ederimde erkekleri savundukca böyle koz verdikçe dürüst erkek beklemeyin
iyi geceler :)
@scorpion026 Ben erkekleri savunmuyorum sadece gerçek olanları paylaşıyorum adil olmaya çalışıyorum
erkeklerin cogunun ne düşündüğü ortadaydan böyle konusman tuhaf kadın corabından tahrik olan abazablar kaynıyoken aynı ev komik olur
Aynı evde yaşıyoruz yakında söz nişanımız olacak. Tabi aynı evde olmanın verdiği avantaj ile yakından tanıma fırsatı doğuyor.
ilk bir kaç ay cicim ayları gibi tatlı ve şirin olsa da, 2 aydan sonrası tam bir kötü evlilik provasına dönüşür.
muhtemmelende evlenmezsın bol bol bedava seks yapmış olursun :)
İstemezdim onu dusundugum icin.. benim icin hava hos ama onun ailesini dusunmeliyim... bunu ogrendiklerinde onlara bu durumu aciklayamayiz
... onceden bunlari gormek lazim.. sevmek sorumluluk ister
ben sevgilim olacak kişinin bildiği erkeklerden değilim. evlenmeden onunla aynı evde kalmam söz konusu bile olamaz kürk mantolu hayri hanım.
Evlenmeden önce aynı evde yaşama şansımız olsa zaten evlenmeyiz 😅😅
Evliligin büyüsü kaçıyor bu sefer. Hersey tadinda güzel
😊bedava sexden başka bir şeye yaramaz geneliklede evlenmiyor o çifteler benim gozlemim
Evet isterdim. En azından evlendiğimizde ne gibi sorunlar ya da olumlu yönleriyle karşılaşacağımı anlar ona göre bir değerlendirme yapabilirim.
aaaaa o ne öyle? ne ayıp evlenmeden aynı evde yaşanmaz
ben yaşıyorum 2 senedir. evlenmeden daha iyi tanımak adına güzel bir tecrübe
Hayır istemem. bu ne böyle evcilik oyunu gibi bana ters
istemem olmayan birseyi resmilestirmek bu sekilde olmaz bana ters
evet. daha evvel aynı evı paylastıgım erkek arkadasım oldu ama yurutemedık ve ayrıldık.
Sevgililerimin çoğuyla birlikte aynı evi paylaştım sonuçta içlerinden birisiyle evlendim ve dedim ki tanıdım işte bu dedim ama bir süre sonra o olmadığını anlayıp ayrıldık
Tabikide. En az 2 yil beraber yasamadigim kisiyle evlenmem. Aslinda hic evlenmem ne gerek var. Mis gibi beraber yasiyoruz sevgilimle evlenince hayatimizda en ufak degisiklik olmayacak.
Tanımadan evlenmek daha çok kafama yatıyor.
Biraz piyango iyidir.
Tanımak için illa aynı evde yaşamaya gerek yok. Evlenmeden de yaşama aynı evde :)
Böyle bir şeye kalkışabilen kız, bana olabildiğince uzak olsun.
Hayır edeben usulen adeten ne kadar şey varsa hepsine aykırı bir duruş bu.
İstemezdim şahsen evlilikte tanımak tanıyarak zaman geçirmek daha uygun
Ayni evde kalir miydim? Evet. Ama zeki biri sordugu dogru sorularla, tavirlarindan karsisindakini yeterince tanir zaten. Tanimak icin kalmazdim.
Aynı evde yaşayan çiftlerin %95'i ayrılıyor :D
Hayir hiçbir anlamı kalmaz evli çiftlerden ki millet o yüzden birbirinden bıkıyor ya o yüzden
Mahalle baskısı olmayan yerde yaşanıyorsa fayda var
aynı evde yaşayarak tüm konulardaki soruların cevabını bulabilirsiniz..
İsterdim ama annem ağzıma eder
Tabii çok isterim :D
isterdim ama ailem kesinlikle karşı çıkardı
Yok kuzu bize ters o isler :-)
aynı evde yaşamak şart değil tanımak için...
Iyi fikir neden olmasin
kararsızım kıza bağlı bişey isterse olabilir.
evet mutlaka yaşarım
hayir ya
Yok tadı kaçar öyle.
Gerek yok...
Olabilir aslında
İstemezdim.
Hayır
Tabikidee evet
ben isterim :)
Hayır. :D
Evet
Hayır
İstemem hayricim.
istemem
Olabilir
Hayır yaşamam
Gerek yok bence
Istemem
Olabilir tabi 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar