5 senelik iliskimiz var kac haftadir görüsemiyoruz bide telefonlasmiyoriz bide ben tatile gidip gelmistim halen bir türlü telefonlasmadik ben hep sordum seni arayabilirmiyim zamanim yok falan ev dolu vs dün aksam sinirlendim trip attim ama gercekten onun sesini baya özlemistim. Banada yazdiki aslinda senii bu sabah aricaktim trp attin aramadim vazgectim. Bende sinirlendim iste özlediim falan niye aramadin ben seni özledigim icin trip atiyorum cünkü bir türlü Konusamiyoruz hep birseyler cikartiyorsun özlemedin sen galiba yazdim o da yazdiki nasil düsünürsen düsün umrumda degil artik bende kiz gibisin altan alacagina niye trip atiyorsun hem ben durduk yere atmadim keske arasaydin gercekten bekledim. Dediki bana kiz gibisin dedin bitti artik ve engelledu kac saatdir coook seviyorum onu haksizmiyim ama? Onun sesini ilgi beklemek suc mu? Sizce engelli kaldirirmi?
Güncellemeler
+1 yıl
Eskidende engel sinirlenince atiyordu ama uzun sürmezdi simdi baya oldu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar