
5 dk olmadı vuralı aniden böyle oldu ağrıyor Cook :( buz koydum ama yanıyorda /(
Sehpalardan bir kez daha nefret ettim😔😭😒

ekimoz oluşmuş bro ama elleme kendiliğinden geçer. yaa böyle şeyler görünce veya okuyunca kedi dötúnü görmüş ben bu yarayla fazla yaşamam sözü aklıma geliyor 😂😂
basparmagımı kapıya vurmustum aynı yaradan oldu umursamadim acısını. gecti takma fazla
bu ayagımın üstü
bişi olmaz :D ara ara hareket ettir kan dolaşımı oldukca yenilenir ben kücük yaralarimi öyle iyileştiriyorum
Buz koy çok geçmiş olsun bazı ciltler hemen morarir
Tır çarpmış gibi olmuş ya buza devam et
hahahahah valla ya
Cevap
5Cevap
sehpa sana vurmuş gibi :D geçmiş olsun bilemicem :)
valla yaa sağolasın:(
Ayağının mikroskopla çekilmiş hali mi bu nedir yahu daha yakını yokmuydu. Geçmiş olsun
bende dun konprosore vurdum dızımı ağrısı vardı sabah sımdı ıyı fena olmuş buz a devam et agrısı durana akdar ıslak tutma erken ıyleşir
çok kötu olmus eczaneden krem al gidebiliyorsan doktora git hatta
Biraz uzaktan çekseydin, gözümüze soktun -.- Ayak değil mi bu, ona göre yanlışlık olmasın. -.-
bir ayak fetiştine görünmen gerek öperse geçer.
Buz koymaya devam et
geçmiş olsun
Öpeyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar