Beni çok seviyordu ama terk etti , sizce neden olabilir lütfen yardım edin😢?

Ben Ankara'da yaşıyorum o Yozgat'ta yasiyor aramız çok iyiydi birbirimizi çok seviyorduk ve gelecek için planlar yapıyorduk , son iki gündür çok kötüydü aramız ben ona çok sinirliydim bu yüzden hep görüldü atiyodum ama o onemsemiyodu bu durumu neyse sonra mesaj attı. artık tek basinasin ne söylersen söyle ben yokum artık, umutlarla bitti, lütfen bunları görünce ağlama yazmış sonra her yerden engel atmış aradım arkadaşı açtı o sandım biraz konustum sonra dedi ben arkadaşıyım diye oda arkada kahkaha atıyordu 😭sonra o aradi açmadım, ayrılalı bugün ikinci gün oldu dün akşam Facebook'tan engeli kaldırmış. o benim ilk aşkım ilk sevgilim oldu ama onun daha önce epey olmuş. beni çok sevdiğini soyluyordu arkadaşlarına anlatıyormuş hep beni ama madem bu kadar seviyodu neden terk etti anlamıyorum canım çok acıyor lütfen akıl verin 😢
Beni çok seviyordu ama terk etti , sizce neden olabilir lütfen yardım edin😢?
Cevapla