Canım hayatı boyunca etik değerleri sorgulayan bu konuda devamlı kendini geliştiren biriyim. Aynı etik değerlere sahip düzgün biri olduğunu idrak edemeyen bazı anası belli babası belli olmayan mahluklara pabuç bırakmazsın sen. Karaktersizlik bu olayın bambaşka bir boyutu, ama bunun sebebi ezikçe yetişmiş, bir şeye aç olarak büyümüş kimi zaman sevgiye kimi zaman saygıya böyle bireylerin sonuç kendilerine öz saygısı yok...
Çarpık ilişkilere yönelenlere saygı bile duymadım her girdiğim yerde ezdim şuanda karşıma çıksa silindir gibi ezerim.
Bir daha sana yürüyecek beni görerek yürüsün de göreyim...
Her iki tarafın karaktersizliği vardır ama sevgilisi olan kişi de yüz verdiyse asıl sorun O kişidedir, sevgilisi olanın karaktersizliği daha baskın. Aldatma resmen, adilik bu da.
Yakın zaman önce birinden hoslandıgım dogrudur.. Zaten cocuk arabalı bişi havalı belli zaten.. Neyse ben pozitif düşündüm belki dedim arkadasıdır veya kuzenidir.. Kıza acıldım 3 4 dk sonra sevgilisinden mesaj geldi.. utanmıyormusun dedi sevgilisi oldugunu bile bile asılman dedi? Benimde dediğim söz bilsem zaten yürümezdim emin değildim simdi artık eminim mutluluklar ikinize dedim ve ikisiinede engeli attım. Soruna gelicek olursak yürümem bana gore değil..
Karaktersizlik tabii. El ele yürüyen çiftlere bile bakmıyorum belki erkek rahatsız olur diye. Hayır yani geniş omuzlu ve boylu boslu olduğum için erkek bana ''ne bakıyorsun lan?'' diyemeyeceği ve içine atmak zorunda kalacağı için bakmıyorum. sdsd :)
Ahaha o kadar olsun 3 yıldır sitedeyim bu iki belki üçüncü kendimi övüşüm. Aslında ego da denmez buna, neticede kendimde olan bir vasfı söylüyorum sadece :)
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilisinin olduğunu bile bile birine yürümek sizce karaktersizlik mi? Sevgilisinin olduğunu bildiğin halde birine yürür müsün?
En İyi Cevaplar