Ben yürürüm bu arada çoğu kadın aylarca arayışa girip istediğini bulamayınca öylesine ilişki yapıyor. Çok da saygı duymuyorum, kız aşıksa zaten beni görmez
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben yürürüm bu arada çoğu kadın aylarca arayışa girip istediğini bulamayınca öylesine ilişki yapıyor. Çok da saygı duymuyorum, kız aşıksa zaten beni görmez
Kadınların çoğu buna hayır dese de aslında birçoğu bunu yapabilir çünkü sevgilisi ya da eşi olan erkekler kadınların bilincinde daha çekici gelebiliyor. Bir yandan da hemcinsiyle arasında rekabet oluşturup kazanmak için bunu yapabiliyorlar.
Ben bayağıdır temelli olarak yurtdışındayım, hem burada hem de Türkiye'de bu durumun sıklıkla yaşandığını gördüm. Sen hala yurtdışında mısın?
Evet. 😊
Houston / Texas
Haklı olabilirsin. Türk ve Asyalı (Kore, Japon) ırkından insan sayısı Texas eyaletinde az değil.
Ben yapmam ama bir kez şansını deneyip aldığı tepkiye saygı gösterenleri anlayabiliyorum. Ancak olumsuz bir geri dönüş olduğunda ya da hiçbir tepki almadığında ısrar edenlere caydırıcı bir yaptırım uygulanması gerektiğini düşünüyorum.
Asıl önemli olan sevgilisi olan bir insanın kendisine ulaşan farklı bir ilgiye net duruş sergilemesidir.
Yok karaktersiz seerefsiz degilim dedigin gibi olsa bile baskasinin dokunduguna dokunmam ben baskasinin kullandigi catali bardagi kullanmiyorum asla hele hele baskasinin dokundugu bedene hic dokunmam ikinci elci degilim ben
Öyle biri yok
Ben varim ben kendimi bilirim sadece
Hayır yapmam. Yolda beğendiğim birisinin bile sevgilisi ya da eşini gördüğüm anda bakışlarımı çekiyorum. Kendime yapılmasını istemediğim şeyi hemcinsim olan birisine yapmam.
Ne alaka
Ne yapayım sevgilisi olan birisine bakmaya devam edemem ya
Yoo derim. Sevgilisi olan biri onu benim için bıraksa bile sevgili olmam. Sen ne biliyorsun da benim hakkımda yorum yapıyorsun
Cevap
23Cevap
Sevgilisi olan birinden hoşlanmam.
Sevgilisi olana yürüyecek kadar midesiz karaktersiz değilim.
Hayır ben onu istesemde yapamam çünkü kıskanç bir kişiliğim var ben sevdiğimi başkasıyla paylaşamam oyuzden de böyle alangereli. Net olmayan ilişkiler bana göre değil
Çık awq daha neler göreceğim, eril enerjimi zktin attın awq
Sevgilisi olduğunu bildiğim birisine bırak yürümeyi ben arkadaşlık bile etmem
hayır tabiki ben güzel kardeşim mıyım sevgilisi olan birine yan gözle bakayım arkadaşım bile olamaz
g*vat mıyım yazdım kelime değişti :D
Hayır. Beni seçerse sadakatsizdir ve sadakatsiz birini istemem. Ahlaken de etik değil zaten. Bu aşağılık durumla anca nataşalar övünür.
Hayır karekter meselesi sevgilim varsa sadık kalırım sadece sevgilimden hoşlanırım aşkıma sahip çıkarım
etik değil sana yapılmasını istemediğin bir şeyi başkasına yapma kimsenin ahını alıp karma yaratmak istemem
Sevgilisi olan birinden hoşlanmam hatta önce hoşlanıp sonradan öğrenirsem direk soğurum ne gerek var ay
Hyr öyle bir insan değilim.. bu sitede bile konustum kişilere sorarım sevgili eş var mı diye.. işim olmaz onlarla
Onu geç aklında başkası olan birini bile hayatıma almam
KESİNLİKLE OLMAZ
Hayır tabiki. Ztn sevgilisi olan birinden hoşlanmam.
Karaktersiz değiliz çok şükür kimseye yürümedim yürümemde.
Sevgilisi varsa yürümem, kendime yakıştıramam bu nahoşluğu.
Siz için başkasını bıtakan kişi başkası içinde sizi bırakır...
kanka biraz saygın olur kendine
sevgilisi olduğunu bilmesen sıkıntı yok bilmediğin için ama bile bile yapyıosan kardeşimsin
bu arada saygın olur derken kendine yakıştıramazsın olarak kastettim
Asla yürümem ve sevgilisi varsa ve benimle ilgileniyorsa o zaten kişiliksizdir zaten
Bende sevgilisi olan birini istemem ikinci kişi olmak istemem
Normalde yürünülmez ama arada etkileşim varsa iş değişir.
sevgili olduğunu biliyorsam hayır tabiki
Öyle bir şey yapmazdım.
Olmaz, yapılmaz böyle bir şey.
Sevgilisi olana da olmayana da yürümem
Hayır yürümem hayatta
Olabilir de olmayabilir de
Karaktersiz değilim çok şükür
Yürüyen merdivenle
Hayır. Bu bize yakışmaz.
Yanlis olmaz öyle sey
Etik değilsin ama dürüstsün.. 😅
Hayir gtunu kaldirmam
Hayır başımı ağrıtamam
ışık alırsam yürürüm
Hayır işim olmaz. Racona ters. 😄
yürürüm tabii
Hayır
Hayır
Hayır
Hayır yapmam. Kendimi dusuŕmem
Erkek adam yürümez güzel kardeşim da bilemem
Ben yürümezdim.
Bana göre değil
Kimseye yürümem
Etik bulmuyorum
Bu devire ait değilim
Hiç uğraşamam 🙂👌
Asla
Zaman kaybı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?