Sanırım ben şu anda tek yürüyorum ve kalbimi kimse hissetmiyor 😔😔
Ve böyle bir sözü eklemek istiyorum
Keşke benden sıkılmayacak biriyle tanışsaydım Birisi bana ne olduğunu anlatsın O yıllarda Geçekten keşke gerçek sevgide iyi olan biri ile karşılaşsaydim Duygusal sözlerle Ve basit ayrıntılar Ama sadece başlangıçta harika olan insanları tanıyorum Sevgiyi ve ilgiyi temsil etmekte iyidirler Zaman onların kötülüklerini ortaya çıkarana kadar Bana yaklaştıkları açıkça görülüyor İhtiyaçtan dolayıydı İçlerindeki boşluğu telafi etmek için Keşke onu bulabilseydim Benim için değyişen biri sadece bunun için Kim çabalıyor? Ve hayatta kalmak için fedakarlık yapıyor Sadece benim tarafımda olan birini istedim 🥺🥺
Yürüdüğümü varsayalım. Birbirine sağır iki kalp arasındaki kocaman mesafeyi nasıl aşacağım? Bu boşa kürek çekmek olur. Kalbinin yorgunluğu ile kalırım.