Tuba ben şu an bunu yaşıyorum. Sorun çok dikkatimi çekti kendimi bulsum sorunda. Kalbinde olmadığım birinin hayatındayım ama onu unutmaya çalışıyorum şu an...
'Asla' deme hakkımı bu konuda gönül rahatlığıyla kullanabilirim. Kalbinde olmadığımı bildiğim birinin ısrarla hayatında kalmaya çalışmam. Kadınlık gururum ve kendime olan bakış açım buna kesinlikle izin vermez. Dünya tek bir kişiden ibaret değil. Kendimi beni hak etmeyen birine adamam. Duygularıma gerekirse gem vurur kendi yolumu çizerim. Olması gereken de bu bana göre. Diğer türlü bir konuma hiçbir kadının düşmesini de istemem açıkçası.
Bir kadın gözümün onunde onu sevmeyen bir adamın evinde, belki bir gün sever umuduyla eridi gitti, ben kendim bunları yakından gorduğum için asla o hataya düşmem. Zamanla sevmez kimse. Alışır falan ama sevemeyince sevmiyor işte. Beni sevmeyen bir insana aşkından ölsem de yalvarmam. Çekilir köşeme ağlarım sızlarım ve sonunda unuturum. Hayata bir kez geliyoruz ve bu dünyada yapılacak o kadar şey varken saçma triplere giremem.
Kabul etmem kendine saygısı olan kimse kabul etmemeli tabii günümüzde para için başka şeyler için nelere katlananları biliyoruz , kimsenin kendine saygısı kalmamış..🤷♀️
Merahaba sen efendi birime benziyorsun konudan bagimsiz birsey sormak istiyorum erkek görüşü icin. 2 yillik iliskide lan bile demeyen cocuk son 1 aydir lan diyor ve 2 kez de oglumlu hitao etti bana sence normal mi bana ilgisi mi bitmis yoksa ben mi abartiyorum. Lan ve oglumu sinirle degil bildigin sakasina hitap ederek kullaniyorum lan oglum napiyorsun ahahaha gibi
Yok aslinda cevresinde birsuru erkek arkadasi var ve surekli argo dönüyordu zaten en başından beri yeni bi arkadas edindigini de gormedim duymadim degisen hayat sarti degil de sevgisi olmasin?
Mal sensin, sevginin boş bir şey olduğundan bahsettim kısaca. Sevgi diye bir şey ihtiyaç giderme gözüyle bakıyorum. Alacağın zevke bakacan her zaman. Evlilikte ihtiyaç giderme ya evlilikte sevgi yok sürekli aynı kişiyle seks