Duygularınızı açtığınız kişi, "seni seviyorum ama arkadaş kalalım" derse, arkadaş kalır mısınız?

Duygularınızı açtığınız kişi, "seni seviyorum ama arkadaş kalalım" derse, arkadaş kalır mısınız?


Düşüncenizi binbir zorluklarla söylersiniz düşüncelerinizi karşınızdakine, karşınızdakide size birşeyler hissetiği söyler ama zamana ihtiyacı ne düşündüğünü anlaması gerektiğini söyler saçmalıktır dangalaklıktır birini ya seviyorsundur ya da sevmiyorsundur sonuçta ama karşıdakinin hareketlerini, tavırlarını, arkadaşlığını kaybetmek istemeyen karşı taraf sadece bencillik ve ben merkezcilik yüzünden bu sözü söyler, sonuçta nolur gerçekten birşeyler hisseden taraf muhtemelen soğur karşı taraftan uzak kalmaya başlar sonuçta çok iyi olabilecek bir birliktelik başlamadan biter, ama bazı denyolar vardır ki bu kibar reddedilişin üstüne yussuzluğüyle devam eder ve karşı tarafı görmeye devam eder ama nedir saçmalıktan başka bişi olmayan yussuz davranışıdır, yanından uzaklaşılır, uzaklaşılmalıdır.. birgün o yanınıza sizin eski düşüncelerinizle gelirse eski hatırlanmalı, geçmiş den ders alınmalı aynı bok yeme hatasına düşülmemelidir zamanında sizin içten duygularınıza o şekilde bencilce bir karşılık veren kimbilir daha sonra size neler yapabilir..
Duygularınızı açtığınız kişi, "seni seviyorum ama arkadaş kalalım" derse, arkadaş kalır mısınız?



Güncellemeler
+1 yıl
Duygularınızı açtığınız kişi, "seni seviyorum ama arkadaş kalalım" derse, arkadaş kalır mısınız?
Cevapla